לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

OMG!!


אמ.. אוקיי..
אז לא כתבתי קצת הרבה זמן.. אז מה?! זה לא שמישהו קורא פה בכלל.. אני יכול לכתוב מה שבא לי ואפחד לא יגיד לי לסתום! מואחהחהחה! אז בא לי להגיד למשל.. למשל.. אממ.. ש.. אמ.. למשל.. ש.. ש.. שבוש בן של עז כחולה שמנגבת חצילים לארוחת צהריים ואז נושכת שזיף צהוב ו... זהו..



אז לאן נעלמתי? יש לי קצת מבחנים בזמן האחרון.. תקופה לחוצה כזאת..
אבל אחרי זה יהיה מגניב.. יותר רגוע קצת.. נחזור להתאמן.. שתי הלקות.. {הקופים בלי נורה.. רק אני וג'קס שכניראה מביא לי את התופים שלא אבל עוד לא נסגר העניין..}


אוף.. נגמר הירוז.. נגמר לוסט.. =[
אבל עכשיו התחלתי לראות SUPERNATURAL סדרה די טובה, הצילום מעולה P=


אגב צילום.. היה לי מבחן באומנות, של יומיים.. המבחן הכי פאקינג מטורף שהיה לי בחיים!
היה שולט אבל.. P=


אממ.. תמונות מהטיול לתאילנד של כל השכבה... כאן

וגם שנה הבאה כניראה יהיה עוד טיול שכבתי, ובטוח יש טיול אומנות לשנה 13 {שזה יהיה אנחנו חהחה שנה אחרונה =S } ושנה 12.. ביחד.. >_<
נכתב על ידי , 26/5/2007 15:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טופז ב-6/6/2007 11:00
 



התחדשתי..


חודש חדש..
עיצוב חדש..
שם חדש..
אותה כתיבה משעממת.. שאפחד לא מגיב..
לא איכפת לי ממש מהתגובות פה..
אבל זה משמח אותי לראות קצת תגובות =/



בכל מקרה.. לפני כמה ימים חזרתי עוד פעם מתאילנד... הייתי 4 ימים בפוקט.. עם המשפחה והמשפחה של טופז.. ו.. אמ.. היה נחמד.. ונשרפתי.. ועכשיו כל העור מתקלף ו.. בעע.. רוב הזמן היינו בים ובבריכה.. אז אין ממש מה לספר..
במלון שהיינו בו עובדים אנשים מכל העולם, והייתה אחת ישראלית ממש מצחיקה.. וכמעט כולם שם יודעים להגיד "שלום" ו"איך קוראים לך" בעיברית וכאלה.. זה מצחיק וגם היו כאלה ברחוב ששאלו אותנו מאיפה אנחנו וגם אמרו לנו כל מיני שטויות..


בכל מקרה.. עכשיו חופש.. ויש יותר מידי שיעורים.. ושמישהו ירה בי..


מישהו רואה HEROES??
סדרה מעולה!!!!!!!111
פרק 20 שולט =]
נכתב על ידי , 3/5/2007 05:30  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נדב ב-15/5/2007 09:44
 





14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)