לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

אה.. כן.. [ישראל 16]


אני בארץ..
{מאתמול בבוקר..}



רק לי כריות עושות פיפי זרחני? X_X
נכתב על ידי , 30/6/2007 17:49   בקטגוריות ישראל, פאמטאמעה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-3/7/2007 22:08
 



סופסוף! סופסוף סוף!


עוד שנה!!
עוד פאקינג שנה אחת!!!!1
{האמת שנשאר עוד יום אחד.. אבל מחר אני לא הולך.. כי מחר הטיסה!!!..}


זאת הייתה שנה כל כך מסובכת.. התחברתי עם כל השכבה שלי עכשיו.. (בערך 40 איש) השתנתי לפחות פעמיים.. אבל בואו נתחיל מה-ה-ה-התחלה..


בתחילת השנה היה לנו מין טיול כזה.. פעם ראשונה שלכל השכבה שלנו היה טיול ביחד.. וככה די התחברתי עם אנשים שרק הצטרפו ואז גם התחברתי קצת עם אלה שכבר היו.. וכבר לא היה נורא כמו פעם..והחלטתי גם לקחת את עצמי ביידים ולא להגיד "פאק איט! אני רק רוצה לישון.." כי זה לא הוביל אותי לשום מקום טוב..


בסוף שנה שעברה תיכננתי להקים להקה עם חסה.. הוא היה אמור להיות הבסיסט והסולן ואני גיטרה ונורה גיטרה שניה.. אבל הוא עזב.. והחלטנו שנורה לא מספיק טובה בשביל להיות גיטריסטית אז החלטנו שהיא תיהיה בסיסטית מה שיותר מתאים לה.. ואני גם מצאתי את האומץ לשאול בנאדם זר לגמרי אם הוא רוצה להיות המתופף שלנו.. וככה התחברתי עם אחד האנשים הכי מטוררלים שאני מכיר.. וגם חבר טוב שלי עכשיו.. ג'קסון!


ואז הגיע קריסמס.. ואז הגיע השנה הסינית החדשה.. ואז הגיע תאילנד.. אחרי תאילנד התחברתי עם כווולללםם! פשוט לא פחדתי יותר לדבר עם אפחד יותר.. לא יודע.. שוב השתנתי..


אחרי תאילנד הצטרפתי לעוד להקה.. רבתי עם נורה.. היא עזבה.. והלהקה הישנה פשוט מתה.. אבל אנחנו מנסים כל הזמן להחיות אותה.. למרות שכניראה אנחנו יודעים שזה לא יקרה... אבל אולי שנה הבאה.. מי יודע..


אמ.. אתמול היינו בדינו ביץ' והיה ממש נחמד! פעם ראשונה ששמש שמתי לב כמה השכבה שלנו התאחדה.. אני הייתי בקבוצה שרציתי להיות בה בשנה 10.. ובגללם הרגשתי לבד.. אבל מבחינתי אפשר רק להודות להם.. אחרת לא הייתי מגלה את המטאל כמו שצריך.. אז הייתי בעיקר עם טים (הגיטריסט השני בלהקה) ועם עוד שתי בנות חרמניות.. שכל הזמן דיברו על ציצים.. וכאלה.. בקיצור היה נחמד ביותר..


שנה הבאה: הסוף הגדול באמת!! תתכוננו!! מואחהחה



מגהדת' ביום שני!!!
שזה.. 5 ימים!! =O
נכתב על ידי , 27/6/2007 13:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיטל3> ב-29/6/2007 11:45
 



אוחעחיאיוש


אררג!
לחץלחץלחץ!!
לא ניראה לי שאני אעמוד בזההההאהאהאהאההעה@@#!#


אההההההההההההההההההההההההההההההההה


היי.
מה קורה?
אצלי הכל טוב! הכל נפלאאאאאאאא!!


הקומיקס אבולושיין מהפוסט הקודם ממשיך להתפתח לו.. ובנתיים תכננתי כבר את האולי שתי עמודים הראשונים.. ולפי מה שתכננתי בנתיים, הקומיקס הולך לכלול הרבה, הרבה פורנו {ודברים חולניים כאלה}! מואהחהחה!!

וחשבתי על עוד קומיקס, על כנופייה של איזה 10 בנות נגיד, שהסיפור המרכזי הוא על 4 מהם שגם יש להן להקה, ובזה יהיה אפילו יותר פורנו {מואחהחה!! זה החום.. זה החום..}


ברצינות, למה אני רוצה לכתוב על עכברים?!?


אוף.. מעמיסים עלינו יותר מידי.. דווקא בתקופה הזאת.. שכולם כבר מתחילים להירגע וכאלה.. עלינו רק מעמיסים עוד ועוד! זה פאקינג.. פאקינג.. FUCKING HOSTILE!!!
{סתם בלי קשר =] הייתי חייב כי חזרתי לשמוע קצת פנתרה.. לא הרבה כמו לפני איזה 3 חודשים (שעברו בטייייייייייל@!@!) אבל עדיין}


וזה מין פוסט סיכום כזה כניראה..
הפוסט הבא - פוסט סופשנה, ב27 ליוני..
{וואו לא תכננתי ככה פוסט אפעם! =O }


8 יום לישראל!!!!
12 יום למגהדת'!!!!
580236570 יום ל.. אמ.. ל.. אמ.. כן!!
נכתב על ידי , 20/6/2007 17:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BlaCk DarK PriNcEsS ב-23/6/2007 19:31
 



INSPIRED


אז שיניתי קצת את העיצוב של הבלוג.. שיניתי קצת את השם.. לא משהו דרסטי כמו לפני איזה כמה שבועות..


עכשיו הזמן די לחוץ ואין הרבה זמן לכתוב.. ושנה הבאה הולך להיות הרבה יותר לחוץ..


אז חזרתי להתאמן עם TBE אחרי איזה חודש שלא ניגנו ביחד.. {הבסיסט לא היה} והיה די נחמד..
אבל אני ממש רוצה לנגן גם ג'קס.. רק שאנחנו לא מוצאים זמן.. ואנחנו צריכים סולן/נית ובסיסט/ית..


הפרוייקט שלי עכשיו באומנות זה לעשות קומיקס מצולם.. וזה די מגניב אבל הסיפור יצא לי קצת משעמם.. אבל זה הכי טוב שהצלחתי..


אגב קומיקס.. יש לי.. חכו.. רגע.. הנה זה בא!!!: עוד רעיון לקומיקס!! =O

וזה רק הרעיון ה 58 שלי השנה.. הייתי שמח אם הייתה לי כזאת מוזה שנה שעברה..

בואו נגיד שעם DR T כבר גמרתי ואני די בטוח שאני לא אחזור לזה.. גם הקומיקס ההוא שקראתי לו RED..

אבל שתי דברים חדשים ויותר מעניינים זה הרעיון שבא לי היום - EVOLUTION:
זה סיפור על איש ואישה שחיים על מאדים, ועושים מחקר עבור כדור הארץ. אבל הם מגלים על חייזרים איימתניים ורצחניים. וזה כל מה שאני יכול לספר עליו.. ורק מלספר על זה אני מקבל עוד השראה חיחי.. {וזאת כניראה הפעם האחרונה שתישמעו על זה.. אם תשמעו על זה שוב זה יהיה רק עוד איזה שנה אולי}

הקומיקס השני אין לו שם אבל כבר חשבתי עליו לפני איזה חודש, אולי יותר:
זה משהו בסגנון של גיבורים.. עם שילוב של באפי ועל-טבעי ואולי קצת אבודים. בקיצור עלילה מטורפת על אנשים לא קשורים שבמהלך הקומיקס מקבלים כוחות ויש איזה רוע שמתקרב ואיכשהו כולם קשורים אחד לשני ועניינים.. {סביר שגם על זה לא תשמעו עד שנה הבאה.. ואולי אני אשלב את שתי הקומיקסים =O }


היום בשיעור THEORY OF KNOWLEDGE המורה שאל אותנו מה אמיתי. האם החיים שלנו אמיתיים? או שזה רק חלום? ואז ראינו את THE TRUEMAN SHOW.. סרט גאוני, משחק מעולה, כניראה הסרט האהוב עליי! =] {אגב.. בכיתה הזאת אנחנו רק שתי ילדים : כריטינה ואני..}


אגב כריסטינה.. היא מבלבלת אותי...
מאוד..
אני די בטוח שהיא יודעת שאני אוהב אותה.. אבל היא אדישה.. ולא יודע.. רק לחשוב על זה גורם לי להיות יותר מבולבל.. אבל ניראה לי שאני לא רוצה להיות איתה... אני נהנה להיות לבד ולסבול.. זה גורם לי להרגיש טוב ורע באותו זמן.. יותר טוב מרע אבל.. אמ.. מזוכיסט אה? =]


רציתי לכתוב משהו על עכברים או משהו כזה?


הקדימו לי את הטיסה לארץ!!
הטיסה ב28, אני נוחת ב29 כניראה ב10 בבוקר.. משהו כזה..
אז צריך פה ספירה לאחור:
16 יום לישראל!!!
20 ימים למגהדת'!!!!!!!!11אחתאחתחתחתתתתת


{כבר לא כזה אדיש..}
{פוסט ארוך אה?}
{בשר זה רצח!! ר-צ-ח-!-!-!}
נכתב על ידי , 12/6/2007 17:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fat kids are harder to kidnap. ב-22/6/2007 15:27
 



LINKIN PARK - MINUTES TO MIDNIGHT






לא, אני לא אוהב את לינקין פארק. פעם, אולי. ולא הם לא בדיוק הכניסו אותי למטאל, אבל כן, שמעתי אותם, ואהבתי אותם. [הלהקה שהכניסה אותי למטאל דווקא הייתה בלינק.. אבל היא לא הנושא פה..]

אז למה אני כותב את הסקירה הזאת?
כי אמרו שלינקין פארק התבגרו, יותר מקום לסולן, פחות דיג'יי.. נשמע מפתה?

אז זהו, זה אחד האלבומים היותר משעממים ששמעתי עד עכשיו. את נקודות הנחמה היחידות מצאתי בשירים שדווקא ההפך ממה שתצפו ממני לאהוב. למשל השיר הכי פופי באלבום WHAT I'VE DONE והשיר שפותח את האלבום [אחרי הפתיח] GIVEN UP שיר פאנקיסטי מקפיץ כזה, וגם באחד השירים היחדים שיש בהם ראפ באלבום BLEED IT OUT ובשיר הזה דווקא הגיטריסט מראה יכולות סופסוף..

הסולן עושה עבודה טובה ברוב השירים השקטים [ויש הרבה] ובשירים שהוא צריך הוא נשמע מחוספס, אבל צעקות כמו בשיר CRAWLING לא מצאתי פה. הדיג'יי, כאמור, כמעט נעלם, זה עכשיו נשמע כאילו החליפו אותו בקלידים, וחבל כי הוא עשה את לינקין פארק את מה שהם, נערים עצבניים.

אבל האלבום הזה לא כמו מה שהיה פעם, התבגרנו. אז כן, פחות דיג'יי מוסיף לסאונד הבוגר, אבל זה פשוט משעמם. כמו שאמרתי, רוב השירים שקטים.. WHAT I'VE DONE הוא אחד השירים היותר קצביים פה. וגם עכשיו לינקין פארק התחילו לקלל! פאק יא! התבגרנו מאן!

בקיצור, מומלץ רק למכורים שרוצים להתבגר קצת.. לעבור לסאונד שמזכיר יותר את קולדפליי..

ציון: 5 מ10

[רציתי להביא 3 אבל בשמיעה נוספת דווקא חיבבתי קצת יותר את האלבום]


01. Wake
02. Given Up
03. Leave Out All The Rest
04. Bleed It Out
05. Shadow of The Day
06. What I've Done
07. Hands Held High
08. No More Sorrow
09. Valentine's Day
10. In Between
11. In Peaces
12. The Little Things Give You Away
נכתב על ידי , 6/6/2007 16:15   בקטגוריות מוזיקה, ביקורות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של xXDirty Pretty ThingsXx ב-11/6/2007 17:54
 





14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)