לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

MEGADETH - YOUTHANASIA







למטאליקה אפעם לא ממש התחברתי. כן, אני שומע אותם, אבל הם אפעם לא עשו לי את זה כמו מגהדת'. כמובן שאני לא הולך לדון על "מי יותר טוב - מטאליקה או מגהדת'?", אבל אני לא הולך לספר רק על האלבום.

את הלהקה סוחב, האחד והיחיד, דייב מסטיין כבר שנים, מאז שהוא הועף ממטאליקה. לא, לא העיפו אותו בגלל שהוא גרוע.. הוא פשוט היה אלים מידי.. וככה יצא שהוא הקים להקה משלו עם הבסיסט דייב אלפסון שנשאר בלהקה הרבה שנים {כולל גם באלבום הזה} והוא אחד הבסיסטים האהובים עליי. בזמן ההקלטה של האלבום הזה החברים הנוספים בלהקה היו מרטי פרידמן, שהוא הגיטריסט השני האהוב עליי {עוד כמה ימים תגלו מי מקום ראשון =] }, ועל התופים - ניק מנזה, אחד המתופפים האהובים עליי.. בקיצור אתם רואים לאן אני חותר פה? כל הנגנים באלבום הזה אני אוהב. {אם זה מעניין אותכם אז מרטי הוא יהודי ועכשיו הוא גר ביפן והוא די מפורסם שם..}

האלבום נפתח בשיר RECKONING DAY שיר קצבי ואולי אפשר לשמוע שהאלבום הזה די שונה מהאלבומים הקודמים של מגהדת' כי הוא יותר כבד קצת וגם איטי במקומות הנכונים. השיר הבא הוא TRAIN OF CONSEQUENCES שהוא לא פחות מגאוני. את השיר הרביעי, אם אתם קוראים קבועים פה, אתם כבר אמורים להכיר. A TOUT LE MONDE הוא אחד השירים האוהבים עליי, כל פעם הוא נשמע אחרת, מצמרר, עצוב, שמח, אבל הוא תמיד מעלה בי זיכרונות ומחשבות. BLOOD OF HEROES הוא עוד שיר חביב, והשירה היא האלמנט הכי חזק בשיר הזה. גם בשיר FAMILY TREE השירה מעולה אבל גם הגיטרות עושות עבודה נפלאה.

שיר הנושא YOUTHANASIA הוא שיר מעולה לירית, כל מילה בו היא גאונות, אבל זה לא שיר קליט במיוחד לכן אני ממליץ לשמוע כמה פעמים. בניגוד לשיר הקודם אחד השירים הקליטים באלבום הוא I THOUGHT I KNEW IT ALL והוא אחד השירים שהתאהבתי בהם מהר - סולואים מדהימים השירה קאצ'ית כזאת ומה לא. השיר האחרון VICTORY הוא אולי השיר הכי מהיר באלבום וכל המילים בבתים הם שמות של שירים ישנים של מגהדת'. גאונים לא?

באלבום הזה היה אולי שיר אחד שפחות אהבתי, אבל אין תלונות, דייב עושה עבודה מעולה בשירה ועל הגיטרה, מרטי מעולה כמו תמיד וגם דייב {הבסיסט} וניק. בקיצור, קלאסיקה!!

ציון 9.9 מ10


1. Reckoning Day
2. Train of Consequences
3. Addicted to Chaos
4. A Tout le Monde
5. Elysian Fields
6. The Killing Road
7. Blood of Heroes
8. Family Tree
9. Youthanasia
10. I Thought I Knew It All
11. Black Curtains
12. Victory
נכתב על ידי , 21/9/2007 13:39   בקטגוריות ביקורות, מוזיקה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-27/9/2007 00:58
 



ערפל


אם בזמן כתיבת הפוסט הקודם היה נדמה שהכל מבולבל עכשיו רק עוד יותר..
זה בעיקר בגלל העתיד.. שאין לי מושג מה אני אעשה בו.. ואני כניראה צריך איזה חבל להאחז בו.. משהו ודאי כזה.. למרות שאני מנסה להיות כמה שיותר לא צפוי, כניראה שזה חשוב לי לדעת שיש לי עתיד ומשמעות..
ביום שני באו קולג'ים של אומנות מארה"ב {2 מקנדה} והסתכלו על הסקצ'בוקים שלנו ועל מה שהבאנו בשביל להציג.. ודי אהבו את הצילומים שלי [הנה לינק לכל מיני צילומים וכמה ציורים שלי.. פה]
הבעיה היה שרוב הקולג'ים האלה ממש יקרים.. וכניראה שאני פשוט אהיה חייב מלגה בשביל ללמוד בארה"ב.. וזה די מאכזב אותי... אבל אם לא אז יש אפשרות שאני אחזור לארץ..


ולנושא אחר, היה מתוכנן להגיע טייפון לשנגחאי היום אז לא היה בצפר! אבל בסוף לא הגיע.. ואתמול ירד גשם מטורף 10 שניות הייתי כולי רטוב.. זה היה כמו להתקלח..


אני יודע שלא עמדתי בלוח זמנים שתכננתי לעצמי אבל הייתי עייף בסופשבוע.. והייתי צריך להתארגן לאירוע עם הקולג'ים.. כניראה שהקומיקס לא יתחיל ב28 לחודש אולי מתישהו באוקטובר... ואמ... בסוף שבוע אני מבטיח 2 ביקורות אלבומים!! יש למה לצפות.. כי אלה 2 אלבומים מעולים!!!


.
..
...
נכתב על ידי , 19/9/2007 12:06   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרייס. ב-19/9/2007 20:00
 



טישטוש


אני נמצא עכשיו בתקופה לא ממש ברורה, ואני מרגיש שהכל מבולגן אצלי בראש. לאחרונה אני ממש שונא אותי ולא מבין מה אני עושה ובפעמים אחרות אני מתגאה בעצמי.


כן אז היה לנו את הטיולון הזה ביום שני ושלישי:
הגענו למקום פרקנו את המזוודות והלכנו לחדר ישיבות בשביל כמה הרצאות שנמשכו עד הצהריים ואז הלכנו לבריכת גלים ושיחקנו פולו - הבנות נגד הבנים {יש 10 בנים בשכבה ו30 בנות..} וחלק מהבנים פשוט עברו לקבוצה של הבנות באמצע.. לא ברור למה.. אחר כך היה דיסקו עם משחקים וקריוקי וגילינו כמה כישרונות וכמה.. איך לומר.. "אכזבות" טחח
בבוקר הייתה לנו הרצאה על איך להתמודד עם לחצים ואז לפני ארוחת צהריים המורה לאומנות {שהיא גם הרכזת של התוכנית לימודים בבצפר..} הסבירה לנו על המשימת צילום והיא שאם יש שאלות אז יכולים לשאול אות כל מי שלומד אומנות ואמרה שאני ממש טוב וקצת הסמקתי אני חושב ^^ {ד"א.. כמה תמונות - פה }
ואז צילמנו עד הצהריים וחזרנו הביתה...............


היום היה משחק כדורעף של הבנות.. הראשון בעונה הזאת.. הן שיחקו נגד הבצפר האמריקאי וכולן שם סנוביות ומלאות באגו - 5 בנות רצות לכדור ובסוף הכדור פוגע ברשת!


אני חושב שאנחנו מגובשים יותר השנה.. לא נראה לי שבחיים הייתי קרוב לשכבה הזאת.. אולי התבגרנו? משהו לא ברור.. אני חושב שאני *שוב* מתאהב.. אח.. אהבה.. אהבה.. עושה לי רע.. קצת.. אבל אנחנו פשוט מבינים אחד את השני והיא חמודה... ואם זה מעניין אתכם, או שלא, קוראים לה ג'רי {קיצור של ג'רלדין} והיא מסינגפור.. אבל בואו לא נרחיב עליה היום?


לא היה לי ממש חשק לכתוב מאז שחזרנו.. אז לכן החלטתי לעשות מין סדר בחיים שלי.. בעיקר בגלל שזאת השנה האחרונה והיא ממש חשובה.. אז לכן, החלטתי לעדכן את הבלוג פחות או יותר לפי המודל הזה:
*יום חמישי - עידכון מהחיים {כמו הפוסט הזה}
*יום שישי - FUN LAND ADVENTURES {פרטים בהמשך..}
*יום שבת - ביקורת על סרט / סדרה
*יום ראשון - ביקורת על אלבום / ספר

אני לא חושב שאני אכתוב על ספרים אבל בכל זאת שיהיה יום בשביל זה..
העידכונים לא בהכרח יהיו בסדר הזה, ולא בכל יום מיום חמישי עד ראשון יהיה עדכון.. אבל אני אשתדל שכן...


אז פאן לנד... זה השם של הקומיקס החדש שלי! סיימתי כבר את הסקיצות לחלק 1. חלק 1 זה לא פרק 1 וזה לא "עונה" 1.. זה מין "מיני עונה" - כמה פרקים.. בגלל שכל "עונה" מתוכננת להיות 22-24 פרקים.. כן כמו בטלוויזיה.. בכל מקרה הנה טיזרון קטנטן:


נכתב על ידי , 7/9/2007 14:24   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרייס. ב-15/9/2007 17:01
 



THE NUMBER 23









סרט מעולה, פשוט מעולה. נהנתי מכל רגע. עברה כמעט שעה בלי שהסתכלתי על השעון ולא יכולתי להאמין שעברה שעה. וואלטר ספארוו {ג'ים קארי} מקבל ספר שמספר על האובססיה לגבי המספר 23, ומתחיל גם הוא להיות אובססיבי לגבי המספר הזה.הסרט הזה מתאר את המסע של וואלטר בניסיון לגלות את המשמעות של המספר, כשבדרך הוא גם מנסה לגלות מי כתב את הספר.

מבחינתי הצילום היה נהדר ומרשים, משחק מעולה של ג'ים קארי, למרות שמבחיניתי היה אפשר להכניס יותר הומור והוא גם היה יכול לשחק יותר טוב. הסצנות של הסיפור מצולמות קצת שונה מהסצנות של ה"מציאות", בסצנות של הסיפור יש אווירה סיפורית כזאת.

בסוף הסרט יש טוויסט מפתיע במיוחד שאני לא מתכוון לגלות כדי לא להרוס, אבל יכול להיות שחלק ממי שיצפה בסרט דווקא יתאכזב מהסיום הזה, אני דווקא מצאתי אותו מתאים , מהנה, ומאוד מפתיע.

בקיצור, אני ממליץ לראות אם יש לכם זמן וחשק. אם אתם אוהבים את המשחק של ג'ים קארי אני לא יודע כמה תהנו מהסרט הזה כי הוא משחק דמות שונה מאוד ממה שהוא בדרך משחק - רצינית וחסרת הומור.

ציון 9 מ10
נכתב על ידי , 2/9/2007 14:39   בקטגוריות קולנוע, ביקורות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוציפר_666 ב-4/9/2007 12:17
 



FROM DUSK TILL DAWN







איך אפשר לכתוב סקירה על הסרט שאתה הכי אוהב? איך אפשר לכתוב על סרט הזוי שכזה בלי להרוס? אני פשוט אתחיל בהמלצה - תראו את הסרט. אה אתם גם רוצים לדעת על מה הסרט? טוב בלי להרוס יותר מידי, סת' {גורג' קלוני} וריצ'י {קוונטין טרנטינו, שגם כתב את התסריט לסרט הזה} הם צמד אחים שבורחים מהמשטרה. היעד - מקסיקו. במלון שלהם נמצאים גם כומר שלא אוהב את אלוהים ושתי הילדים שלו.

בעיקרון, הסרט הזה הוא סרט פאן טהור אבל בסרט הזה יש גם כמה קטעים שאפשר לצטט כמו מונולג הפוסי האדיר, ואני ממליץ לראות את הסרט אם חברים בעיקר בשביל לראות את ההבעה שלהם באמצע הסרט, החלק שהכל מתחיל להיות מטורף.

הסרט הזה הוא סרט אלים ביותר, מלא אקשן ומטורף, וכדאי לבוא אם ראש פתוח. אני משתדל פה להרוס לכם את כל הסרט אבל אני רק אגיד שזה אחד הסרטים המעולים והכיפיים שיש.

ציון 9.99 מתוך 10
נכתב על ידי , 1/9/2007 11:45   בקטגוריות קולנוע, ביקורות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של grace ב-8/9/2007 21:52
 





14,799
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוציפר_666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוציפר_666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)