לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אז ככה...

Avatarכינוי:  אילני

בת: 18

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008


משימה חדשה:

לסמן אנשים מרתקים,לבחון אותם,להושיב אותם לשיחה ולהבין מה הקטע שלהם

נכתב על ידי אילני , 20/10/2008 03:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין חדש תחת השמש.


 

"There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate

 I'm yours."

 

 

אשכרה שני מטומטמים

נכתב על ידי אילני , 15/10/2008 22:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חשבון נפש


 

 

אני הכי נגד הפיזור סליחות הזה שיום כיפור מתאפיין בו.

יש הרבה מאחורי המילה 'סליחה',ודוקא ביום שהיא ככ חשובה היא מאבדת מהמשמעות שלה.

כשמישהו אומר לי "סליחה אם פגעתי" יש לזה אפס משמעות.אתה לא יודע אם פגעת?אל תבקש סליחה.

 

מי שחייב לדעת שאני מצטערת יקבל את הסליחה שלו בארבע עיניים,

עם כוונה אמיתית ובשיא הרצינות.כי אני יודעת מה עשיתי,כי באמת לא התכוונתי לפגוע,כי הבנתי שכן זה מה שעשיתי בסוף.

ואני חייבת סליחה להרבה אנשים.

 

אל תפזרו סליחות,זה ממעיט מערכן.

אותו דבר עם השימוש במילה 'שלמות' ואותו דבר ב'אני אוהב אותך'.

תנו לזה להישאר מיוחד.

 

ושיהיה לנו צום קל(שבמקרה שלי אין דבר כזה),

ובעיקר,גמר חתימה טובה,לכל עם ישראל :)

 

נכתב על ידי אילני , 8/10/2008 14:20  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

24,887
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)