לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

the only thing to fear is running out of beer


We men have 2 emotions : Hungry and Horny. If you see us without an erection, it's time to make us a sandwich


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

הקטע הראשון- שמלצי ביותר.


למה פתחתי בלוג? תשובה פשוטה בתכליתה (משפט ראשון של הבלוג, חייבת להיות מילה גבוהה או שתיים) כנראה בשביל למלא לעצמי את הצורך הזה שלכולנו יש להבעה עצמית. רובנו בעצם הגענו לפה (לישרא) בשביל להביע את עצמנו. אני מניח שהיום בשנות האלפיים כבר לא מספיק לכתוב למגירה או ליומן. היום כל אחד צריך לפרסם את הרגשות שלו ברבים ולקבל עליהם פידבקים. קצת מצער שאנחנו לא יכולים להתמודד עם האינטמיות של כתיבה לעצמנו ונאלצים לפרסם את רגשותינו ברבים לכל היקום הוירטואלי שיראה. מה שמטריד אותי יותר זו העובדה שמדרגים אותנו על כך. פעילים? כמות כניסות? מספר תגובות? טוב זה רק מראה לכם שאפשר להפוך הכל לתחרות ושאת הכל (!) אפשר למסחר. אפילו רגשות.

 

טוב אני יהיה כנה, לא ממש איכפת לי. אני פה זונת רייטינג כמו כולנו מי אני שישפוט אותכם.

בכל מקרה זה הבלוג שלי ואני יכתוב פה מי אני ומה עובר עליי ובתקווה זה ייתן לי קצת יומן אישי לשנה האחרונה שלי לפני הצבא.

 

אז אני א'. בגלל שעוד לא החלטתי עם זה יהיה בלוג אנונימי או לא אני ישאיר את זה בינתיים א' אני מניח שעם הזמן כשאני יפתח למקום הזה יותר אני יוסיף את מכסת האותיות הרצויה בשביל לאיית את השם שלי. מצד שני תמיד יש סיכוי שאני יתן לכם את מכסת האותיות הרצויה בשביל לאיית מילה רנדומלית לחלוטין נניח "אגס". יודעים מה אני ייצא פה לארג' הנה מכסת האותיות בשביל לאיית "אגס" א, ג, ס. מרוצים?

 

עד השלב הזה אתם בטח כבר ביססתם דעה מסוימת עליי ואני מניח שהדעה הזאת כוללת את העובדה שהפוסט הראשון שלי נכתב ביום שישי בערב אך אל תיטעו גם לי יש חיים פה ושם. לפעמים אפילו הם לא רעים. וכן אחרי שאני יסיים את הפוסט הזה אני מניח שאני גם יקפוץ להקדיש לחיים האלה קצת זמן.

אני ירחיב על ה so call חיים שדיברתי עליהם כבר בפעם הבאה.

 

עד אז......  

נכתב על ידי macallan , 25/11/2005 21:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  macallan

מין: זכר




1,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmacallan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על macallan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)