לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

the only thing to fear is running out of beer


We men have 2 emotions : Hungry and Horny. If you see us without an erection, it's time to make us a sandwich


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

גם גשם גם מבחן בהיסטוריה. זה או פוסט או לילמוד....


החלטתי שכנראה אני כן יפעיל את הבלוג הזה. אחרי שיקולים של זמן, אנרגיה ועוד משתנים החלטתי להכניס את הבלוג הזה לפעילות קבועה. אני מקווה שבשלב מסוים הפעילות הקבועה הזו תניב פירות ואני יפסיק לכתוב לעצמי.

למען האמת כבר היה לי בלוג בעבר. בלוג דיי שטחי שעסק בשובינזם ובמאורעות מיניים שונים בחיי. שום דבר יותר עמוק מזה וכשפתחתי את הבלוג הזה חשבתי אולי לעשות בלוג קצת יותר אמיתי ועמוק שבו אני יוכל לספר על הדברים הרציניים שעוברים לי בראש, למרות כל זה אני כבר רואה את עצמי כותב פוסטים בסגנון "2 בלילה ואני חרמן אש!". טוב בואו נודה בזה אני גבר. לטוב ולרע. דאגתי להזהיר את כל מי שמצפה ממני למשו אחר בכותרות של הבלוג. אומנם יש בי קצת יותר מזה אבל הבסיס תמיד היה וישאר גברי טיפשי ומאצ'ואיסטי.

 

בכל מקרה עכשיו הגיע הזמן לכתוב קצת תוכן לבלוג הזה לא ככה?.......... אני יקח את זה ככן.

משום מה יש לי דחף בלתי מוסבר לחשוף קצת מעצמי ~זיפ~ (והמכנסיים יורדות). בכל מקרה נחזור לפוסט. כמו שאמרתי כבר אני א' תלמיד כיתה יבשבדיוק היום סיים בגרות בחיבור ולא צריך לילמוד את זה יותר לעולם בהנחה שעברתי (פי חתיכת הנחה) עכשיו אני צריך להתחיל לילמוד לבגרות האחרונה שלי במחצית בהיסטוריה ב' ולסיים גם עם זה אבל כמו שאתם רואים אני כותב את הפוסט הזה במקום אז אם הבלוג הזה יחזיק מעמד רוב הסיכויים שעוד חצי שנה מעכשיו אני עוד פעם יתלונן על הצורך לילמוד להסיטוריה בגלל שעוד פעם לא עברתי.

את רוב זמני אני מבלה בעישון נרגילה במקום זה או אחר ובשיחות חסרות פואנטה אך משעשעות במיוחד על מגוון נושאים שנעים בין פיסיקה לבין מי לוקח במכות אובי וואן קנובי או ספיידרמן (בדוק בדוק בדוק ספיידרמן) אני משוגע על הרמת משקולות ופעם גם אומניות לחימה עד שדפקתי את הכתף. אני שונא את הבית אני מבלה את רוב זמני ברחוב כאמור על נרגילה אם באמת יש לי זמן אז אוטומטית אני בכנרת. חוף דוגית מאחורי המקום של נפתלי שמאלה, בעיקרון  הייתי נשאר שם אבל גם יש מחויבויות אחרות וגם ממש לא נוח לעשות את זה באוהל.

אני והמיסס נפרדנו לפני כמה שבועות, למען האמת לא היינו רציניים כל כך אז אולי תואר המיסס לא מגיע לה כל כך בכל מקרה עכשיו אני נע באוויר מחפש בחורה כי בא לי עכשיו משו רציני.

 

טוב זה בערך כל מה שיש לי לספר בנוגע לעצמי כרגע נראה כבר מה ייצא ממני ומהבלוג הזה.

אבל לפני שאני אומר שלום נסגור בבדיחה:

 

 

כמה הילוכים יש לטנק צרפתי?

5 אחד קדימה ארבע אחורה.
נכתב על ידי macallan , 26/1/2006 21:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  macallan

מין: זכר




1,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmacallan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על macallan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)