לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

the only thing to fear is running out of beer


We men have 2 emotions : Hungry and Horny. If you see us without an erection, it's time to make us a sandwich


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

היטלר, היטלר, בן זונה!


צהריים טובים כאן א'.

למה צהריים? כי התעוררתי ב5 והיום עוד צעיר. למעודכנים אני יזכיר שיש לי בגרות בהיסטוריה בעוד איזה 15 שעות ואני והחומר בריב. הבן זונה לא מוכן להישאר בראש שלי. אני חושב שהיטלר מסיט אותו נגדי. 60 שנה והזבל עדיין נוטר טינה.......... מה הוא רוצה ממני? אני לא כזה יהודי....... רק היום הפרתי איזה 30 מצוות.

 

בכל מקרה נתעלם לרגע מהעובדה שאני משמיד חצי שנה של השקעה בלימודים.

היה לי בוקר פורה, כאמור הפרתי 30 חוקים של היהדות, הסתכלתי על התקרה, הסתכלתי על הרצפה, חזרתי לישון, בשלב מסוים שברתי ספה, ניסיתי לתקן אותה, ויתרתי, גיליתי שיש לי 300 שקל וחשבתי על איך לבזבז אותם, אחרי חישוב מהיר מסתבר שעם הכסף לדלק אני יכול לקנות 2400 חמצוצים או בערך 300 טופי ואז כמובן כמו כל בנאדם שפוי התחלתי לדמיין את ההרגשה בתוך אמבטיה של טופי ואז החלטתי שעדיף לגלח את הגוף קודם ואז דימיינתי כמה מגרד יהיה שהכל יגדל וויתרתי.

 

........................................................................................................................................................................................................................................

 

מצטער נקרע לי חוט המחשבה, יש לסביות בטלוויזיה. לא להאמין שגם היום כשאני מכיר כל פן בגוף הנשי, שניסיתי כמעט כל דבר שיש לנסות, וצפיתי בכמות פורנו שתבייש גם את הארנב הרוסי עדיין סצנת סקס קטנה בטלוויזיה יכולה לגרום לי לשמיטת לסת.

 

 

טוב נחזור לעיקר.

יום שישי, 10 בערב הכל רטוב ואני וחברים בתחנת אוטובוס מתחבאים מהגשם. המטרה: בנות. היינו כולנו חרמנים ומאותו יום גם פנויים ובאמת נראה שהדבר הכי נכון באותו רגע זה למצוא בחורות. לא היה כוח להשקיע אז כיוונו נמוך, יודניקיות. מרגע שהגענו ל יב היה ברור לכולנו שהדרך הכי קלה לקבל היא לכוון נמוך. נמוך בגיל אני מתכוון לא למראה. צריך להבין שזה מתמטיקה פשוטה: בחורות ב יב'=לקשר, בחורות ב יא'=לחיילים ובחורות ב י'=דפוק וזרוק. אמרתי מתמטיקה? יכול להיות שהתכוונתי פיסיקה, בכל מקרה הבנתם ת'כוונה. אז אחרי טלפונים ובחינת כל האופציות הגענו למסקנה שאין בחורות בגשם ונסענו לראות איזה סרט אצל מישהי. אחרי שנגמר חזרנו לעיר והתפצלנו. באתי להקפיץ את חבר שלי הביתה כשקיבלנו טלפון לבוא להיפגש עם שתי ידידות. אחרי כמה דיונים החלטנו לנסוע איתן לים ואחרי עוד כמה דיונים החלטנו להיכנס לסקיני דיפין, אצלנו זה שום דבר חדש, כבר קשה לספור כמה פעמים נכנסו ערומים למים רק שבאותו לילה היה קר...... ממש קר, הפטמה של נ' עמדה כל כך זקוף שהיא כמעט הוציאה לי עין. בכל מקרה אחרי שהבנו כמה טיפשי היה להיכנס בקור הזה התלבשנו וחזרנו לעיר, עכשיו דרך אגב אני מקורר רצח.

 

טוב כאן מגיע הפוסט לסיימו אני חושב שאני ינסה לילמוד עוד קצת עדיף לא לאבד תקווה עדיין.

 

 

ונסגור בבדיחה:

 

מאפין אחד משקה את הגינה שלו.

שכן שלו בא אליו עומד לידו ושואל: אז מה? אתה משקה?

אז המאפין עונה לו: לא. אני מאכל.
נכתב על ידי macallan , 29/1/2006 23:52  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  macallan

מין: זכר




1,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmacallan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על macallan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)