לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

the only thing to fear is running out of beer


We men have 2 emotions : Hungry and Horny. If you see us without an erection, it's time to make us a sandwich


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

האובדן הגדול של המשחק הקטן


אומנם אין פה קשר ישיר לפוסט אבל אני רק רוצה שניקח דקה דומייה לזכרו של המשחק.......................... ועכשיו נחזור לפוסט.

 

תשמעו אחים שלי יש לי הודעה.

אני טיפש!

יענטו ממש טיפש! טוב זה לא נכון. טיפשות זו לא ההגדרה הנכונה פה, נראה לי שדפוק היא המילה שאני מחפש.

אני וכל החברים שלי דפוקים!!!! והאנשים האלה אמורים להיות שפויים בדעתם. אני רציני החברים שלי זה האנשים שהולכים לחייל האוויר ולשייטת ולמודיעין ולמלא יחידות מובחרות ביותר. מסוג האנשים עם הפורפיל 97 וקב"א 56 יענטו לפי הצבא הם האליטה של האליטה. אבל אחרי ימים כמו היום קשה לי לקבל שאלה האנשים שישמרו עלינו. סליחה אני מצטער אבל לבנאדם עם חבר דמיוני בגיל לא יכול להיות כזה כוח בידיים. אוי חיים......

 

ולעיניינו.

אני לא מבין את גל העתקה הזו לאחרונה.

זה שאין לי חברה לא אומר שכולם יכולים לאות הזדהות להיפרד משלהם.

אז רוב החברים שלי רווקים חרמנים וחסרי כוח להשקיע בעליל. אז כמובן שנפנה למזרון השכונתי הקרוב. אתם יודעים על מי אני מדבר. הבחורה הזו בחבר'ה שכולם עשו עלייה סיבוב, ה"אופניים" של השכונה עם תרצו. אז פה מתחילה הבעיה. לנו אין מזרון שכונתי, אוווו לא, המזרון שלנו הוא בינלאומי. הבחורה הזו הספיקה הרבה. אנחנו מדברים על הכל מרוסיה ועד בואנוס איירוס. אבל למרות כל מי שבתור, יש מין העדפה מסוימת לי ולחברים שלי. מין v.i.p כזה אם תרצו.

אז עכשיו שכולם נפרדו מהחברה הבחורה כורעת (בשתי המובנים) תחת העומס. יותר מידי אנשים פתאום רוצים לשכב איתה ובתור המזרון השכונתי היא לא יכולה להגיד לא, יש פה עניין של היצע וביקוש ולמען האמת היא תמיד מציעה.

אז אני בא לבקש ממכם אנשים טובים תרומות. כל תרומה תיתקבל בדרכה, מקונדומים ועד חומרי סיכה למינהם גם בובות סקס בשביל לתת לבחורה הפסקת סיגריה כל כמה שעות. את התרומות ניתן לשלוח אליי אני כבר יעביר לה את הכל. תודה על התרומות מראש. ומהיום כל פעם שתראו שרמוטה ברחוב אל תישפטו אותה תעזרו לה בכל דרך שאתם יכולים.

 

 

אנשים אני רוצה לגלות לכם עוד פרט על עצמי.

אני יודע שקשה להאמין אבל כן האמת הקרה והמרה היא שאני גבירותי ורבותי חופר. ממש ממש חופר.

ותמיד חשבתי שכשהבלוג שלי יהיה ממש מצליח אני סוף סוף יוכל לחפור אל האומה. אבל כיום אני יודע שחפירה איכותית באמת יכולה להתבצע רק פנים על פנים ובגלל זה אני באתי לכאן היום. אני רוצה לפתח ספורט חדש, חפירה למרחקים ארוכים. אני כבר רואה בעיניי דמיוני את פארק הירקון עמוס באנשים ואותי עומד על הבמה ומספר את אחת הבדיחות החופרות ביותר בהיסטוריה של הבדיחות החופרות. אני ייתן לכם את השורה הראשונה "כלב אחד הולך ברחוב ופוגש את חבר שלו כלב כלב". נשאיר את זה ככה כי באמת חבל לי להלאות אתכם בהמשך ה(איך לא?)מייגע.

 

טוב הפוסט הזה היה חסר תועלת בעליל (שזה אומר באופן מובהק, למי שלא ידע.....) כתבתי את הפוסט הזה רק בשביל לבדוק שהאינטרנט לא מוחק לי פוסטים.

אם אתם חדשים פה תעשו לעצמכם טובה ותיכנסו לפוסטים קודמים כי אני לא כזה גרוע בדרך כלל.......

 

 

 

ובגלל שגיליתי שאנשים (אנשים- בחורה אחת, הכל אותו דבר) אוהבים את זה:

 

שתי נמלים הולכות לים אחת לא יודעת לשחות והשנייה לא אוהבת חומוס.

 

לא זה לא מצחיק אבל פעם הבאה שאתם דפוקים מהתחת תנסו לספר את ותראו מה יקרה.... 

 
נכתב על ידי macallan , 2/2/2006 01:20  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  macallan

מין: זכר




1,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmacallan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על macallan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)