לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

the only thing to fear is running out of beer


We men have 2 emotions : Hungry and Horny. If you see us without an erection, it's time to make us a sandwich


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

מישו יודע מה עשיתי ביום שישי?


לא?

טוב זה בסדר גם אני לא.

בגדול מטרת הערב הייתה צריכת כמויות גדולות של אלכוהול, וכך היה. למען האמת אני זוכר כמה פרטים פה ושם למשל אותי שוכב מעל ידידה שלי עם הלשון מטיילת על הצוואר שלה הלוך ושוב וקצת -טוב בעצם הרבה- מתחת לקו הצוואר שלה. תחקיר קטן הביא אותי למסקנה שבעצם התגלגלתי עם ידידה אחרת שלי עם הלשון עמוק בתוך הפה שלה (דווקא את החלק הזה אני ממש לא זוכר). ואחרי תחקיר נוסף מסתבר שהכל נכון ושיותר גרוע שניהם זוכרות מה קרה. עכשיו אני מנסה להתחמק בכמה שיותר אלגנטיות מלדבר עם שניהן.

האמת שהמצב קצת יותר מסובך מזה כי אחת מהן רוצה אותי ואני לא רוצה לפגוע בה כי אני לא תותח בקשרים. לא נכנס לזה, מה אכפת לכם  מהבעיות הקטנות שלי....

 

קפצתי היום עם האוטו לקנות נרגילה חדשה ביפו. להגיע לא היה בעיה בכלל ואפילו חניה מצאנו. אבל להיכנס לתל אביב ולצאת מתל אביב זה סיפור שונה לחלוטין. חבר שלי לקח על עצמו לנווט ואחרי שהקפנו את יפו 3 פעמים נתתי לחבר השני שלי לנווט. אחרי חלוקת התפקידים הזאת המשכנו לנסוע כשכל אחד מאיתנו סגור שהים בכיוון אחר בסופו של דבר הגענו ליד הים ונתנו לנווט המקורי משימה חדשה. להיות הבנאדם שמצביע על הכיוון של הים אבל אחרי שהסתובבנו פעמיים באותה כיכר הוא התפטר ודחף את האצבע שאיתה הוא הצביע לאוזן שלי. אחרי זה החלטנו לעשות הצבעות לאיזה כיוון נושאים הבעיה התחילה כשהעברנו חוק שלא יכול להיות ביננו חילוקי דעות. מי בעד לפנות שמאלה? 3 ידיים מורמות, מי בעד לפנות ימינה? 3 ידיים מורמות, מי בעד להמשיך ישר? 4 ידיים מורמות ואז החזרתי את הידיים להגה וסטיתי ימינה כדי לא לפגוע באוטובוס.

אחרי תקרית מצערת גילינו שכמעט כל רחוב בתל אביב הוא חד סיטרי, אבל לפחות התאמנתי על נסיעה רוורס במרחקים ארוכים.

קשה לי לתאר כמה מבאס זה לעבור מעל הכביש שאתה אמור להיות עליו, עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם ואז עוד פעם ברוורס.

 

למי ששם לב התחלתי להוסיף רשימות בצד ואפילו קישורים. למי שבא קישור מהבלוג עם הפחות מה- 150 כניסות מוזמן לבקש.

 

פה זה המקום לדחוף בדיחה לא? הפוסט לא מרתק אז נפצה אותך באחת טובה.

 

שלושה ברווזים שוחים באגם אחד אומר גע, שני אומר גע, שלישי אומר גע גע.

הברווז הראשון מסתובב והורג את השלישי הברווז השני שואל אותו "למה הרגת אותו?" והוא עונה לו "הוא ידע יותר מידי".
נכתב על ידי macallan , 5/2/2006 21:47  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  macallan

מין: זכר




1,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmacallan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על macallan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)