לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

the only thing to fear is running out of beer


We men have 2 emotions : Hungry and Horny. If you see us without an erection, it's time to make us a sandwich


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

שום דבר מצחיק..................


 

השבוע הזה לא היה מדהים כל כך.

נתחיל בזה שהיה ממש קר ואני ממש שונא קור, נעבור לזה שכל מה שעשיתי היה חד פעמי וחסר פאונטה, חבר שלי נטש אותי והלך עם בחורה והשאיר אותי עם סתם מישהי צעירה מידי בשבילי וחוץ מזה הייתי צריך לחזור עכשיו הביתה כי מחר אני חוזר לילמוד וממש אין לי זין!

כן בגדול אני קצת מדוכא. אני לא יודע כמה זה ישפיע על אופי הפוסט כי פעם אחרונה שכתבתי פוסט בדיכאון הייתה בכלל בבלוג הקודם וזה היה לפני איזה חצי שנה.

 

אז בואו נראה, השבוע......... אממממ........ טוב, אני וחבר שלי נפגשנו קיבלתי הרבה מאוד מידע שאני ממש לא רוצה. כל כך הרבה מידע על מה שהוא עושה מאז שהוא וחברה שלו נפרדו דברים ממש ממש לא במקום שיכולים לפצל את כל החברים שלי למחנות. יש בחורות שהן פשוט מחוץ לתחום. מצד שני אני מבין אותו כי החרמנות והרצון לתשומת לב מתגברים על הכל. עדיין ממש לא מתאים לי להיות היחיד שיודע את זה כי אני שונא לשמור כאלה סודות ואני אפילו לא יכול לספר את זה לבנאדם שאני בדרך כלל מספר לו הכל בגלל שהוא...., טוב סיפור ארוך. אחרי הגילויים החדשים החלטנו ללכת לאכול קפצנו לפתח תקווה.

בדרך גיליתי עוד כמה דברים. ההורים של הבנאדם בדיוק התגרשו. אנשים ממש ממש אחלה שהיכרתי בערך מכיתה א'. ובנסיעה הזו הוא סיפר לי למה. אני לא רוצה להיכנס ליותר מידי פרטים אבל בוא רק נגיד שהדנג'ן (מועדון הדנג'ן) בשבילם הוא כמו בית שני. משו שאתה לא ממש רוצה לשמוע על הורים של חבר שלך מכיתה א'.

אחרי שהתגברתי על הגילויים וגילינו שהמקום שאליו התכוונו לנסוע סגור נסענו לקניון. התחלנו ביחד עם בחורה בת 25-27 שעבדה בדוכן של דרייב. הוא קצת התבאס כשהיא הניחה שאני הולך לקרבי ושהוא הולך להיות ג'ובניק (מה שנכון אגב). אמרתי לו שזה בטח בגלל השיער הארוך שלו, סביר להניח שזה היה בגלל הגוף. בקיצור המשכנו להסתובב בקניון וראינו רק בחורה אחת שווה בדיקה שגם זרקה מבטים לכיווננו הבעיה הייתה שהיא הלכה עם בחור אחר יד ביד. חוץ מזה הקניון יבש.............  

 

אני לא יודע אם זה טוב או רע.

נסעתי לפני כמה ימים לירושלים. מאיזושהי סיבה לא מוגדרת חבר שלי שחברה שלו במקרה גרה שם הצליח לשכנע אותי, אז הוא שם לי כסף על דלק לקחנו עוד בנאדם ונסענו.

השעה הייתה בערך 11 בערב אז לא היה מלא תנועה. תוך שעה ומשו הגענו לשער הגיא. ואחרי שיחת טלפון לחברה של נ' קלטנו שאנחנו דיי אבודים כי הבחורה (ואני ממש אוהב אותה דרך אגב) לא יודעת לכוון בשיט. איכשהו הצלחנו למצוא את הדרך למסיבה שהייתה שם ואחרי בלגן עם האקס של החברה של נ' החלטנו להיכנס למסיבה ואז זה קרה. מכונית עוצרת לידנו. שתי בחורות יוצאות. הנהגת לא מוכרת לי בכלל, כוסית ביותר חונה בצורה שלא מאפיינת בחורה ואז החברה שלה יוצאת מהאוטו. לקח לי שנייה לקלוט שאני מכיר אותה מהקיץ שהיא באה עם חברה של נ' לעיר וישבנו כל הלילה בחוץ אבל ממה שזכרתי היא לא נראתה ככה! הבחורה הייתה מדהימה. אני לא יודע יכול להיות שזה אהבה ממבט ראשון כי בחיים חיוך של בחורה לא גרם לי להרגיש ככה.

תמו'ש כתבה לא מזמן פוסט עם הכותרת: "גבר חלומותייך,יופיע בחייך,דווקא ביום שלא תרצי להראות את פנייך". אז לא היא לא הייתה גבר אבל המשפט ממש תקף פה. בגדול לא הייתי מוכן לקור של ירושלים ודיי קפאתי לי בפינה חוץ מזה הלוק הכללי היה מוזנח והפנים לא היה מגולחים כראוי. אחרי פישפוש קצר בזיכרון נזכרתי שגם פעם ראשונה שראיתי אותה מצבי היה בקאנטים. עכשיו קשה לי להוציא אותה מהראש.  היא בנאדם מאוד עסוק מסתבר וקשה לה לפנות זמן בנוסף לעובדה שהיא גרה בירושלים הייתי אומר שהמצב לא מזהיר. בכל זאת אני לא חושב שזה המקום לוותר כי מזמן לא הרגשתי ככה.

 

המעבר הזה אולי ישמע לכם קצת מוזר אבל בואו נזכור שאני עדיין גבר ושיכול לקחת זמן עד שיתחיל משו עם הבחורה מירושלים אם בכלל.

ללכת על זה או לא?

זוכרים את הבחורה שהתנשקתי איתה כשהייתי שיכור? אותה בחורה שדיי רוצה אותי? השמועה אומרת שהיא רוצה סטוץ. אני לא יודע אם ללכת על זה. גם קשה למצוא הזדמנות מתאימה....

 

 

אני מקווה שכל מי שקורא פה מבין שאני באופן כללי לא כל כך מבסוט עכשיו אז אני לא יסיים הפעם בבדיחה. מתנצל על הפוסט הכבד יחסית נקווה שאני ירגיש יותר טוב פעם הבאה. שבוע טוב..............
נכתב על ידי macallan , 11/2/2006 23:23  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  macallan

מין: זכר




1,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmacallan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על macallan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)