לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

the only thing to fear is running out of beer


We men have 2 emotions : Hungry and Horny. If you see us without an erection, it's time to make us a sandwich


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

עוד מעט פוסט......


עכשיו שמתי לב לתאריך ועבר שבוע מאז שהבאתי פוסט ואמרתי לעצמי שאני ידאג להביא פוסט לפחות כל שבוע. לאלה מכם שאשכרה בודקים (יפה לכם....) אני מתנצל. יש לי דיי הרבה לכתוב עליו בקשר לשבוע האחרון שעבר עליי. כמה דברים על ולנטיין שהיה חרא לעומת שנה שעברה, נסיעה ספונטנית לחרמון וערב בירות מייד אחרי זה שהסתיים ב......דברים, על הכל אני אפרט בפוסט הבא פשוט עכשיו אני ממש עייף אז אתם תסלחו לי כי אני צריך לנטוש אותכם לטובת המיטה שלי.
נכתב על ידי macallan , 19/2/2006 00:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  macallan

מין: זכר




1,832
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmacallan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על macallan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)