לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Is it dangerous to be in love


An idea falls from a porcelain sky. It won''t make you rich and it won''t get you high

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

לאן בורחים במצב הזה?


איך מתשלטים על הכעס ועל הכאב?

איך ממשיכים הלאה ומשאירים את העבר מאחור?

איך עושים החלטות חשובות בחיים, שמשפיעות על העתיד שלך?

איך יודעים לעשות את הדבר הנכון?

ואחרי שיודעים, איך באמת עושים את זה ועוברים על כל הקושי?

 

אין לי לאן לברוח.

אין לי לאן ללכת.

אני תקועה בין שני בתים.

אני רוצה להתנתק מהם.

אני רוצה להמשיך הלאה בחיים שלי.

אני רוצה להיות שמחה, ולא לעשות עצמי.

אני רוצה להרגיש טוב עם הסביבה שלי, וכל המצב הזה רק גורם לי לשנוא גם את מה שאהבתי.

אני רוצה להקים לעצמי אחת אחרת, טובה יותר, אחת מאוחדת.

אני פשוט רוצה...

מציאות אחרת.


 

באמת שפשוט כ"כ נמאס לי לבכות.

ולהוציא על זה אנרגיות.

נמאס לי לנסות ולהתאמץ ובסוף לקבל הכל חזרה לפרצוף.

אני באמת לא יודעת מה לעשות יותר.

נכתב על ידי , 20/2/2009 14:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תומש-כאה! ב-15/7/2009 20:18
 





12,407

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*~*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*~*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)