לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית ספר לחיים


כל יום הוא שיעור. כל חבר הוא מורה. אני פה סתם כדי לכתוב את ההיסטוריה של עצמי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

מספרים בחיי


 

1- זה מספר הפעמים שהייתי עם מישהו שהרגשתי אליו משהו.

2- זה מספר הסיפורים שכתבתי וגם סיימתי אותם.

3- זה מספר הפעמים שעשיתי נזם באף.

1- זה מספר הפעמים שהיה לי עגיל בלשון.

5- זה מספר הפעמים שהייתי מאוהבת.

8- זה מספר הגברים שהייתי איתם.

4 מתוכם היו גויים.

31- זה מספר הגברים שהתנשקתי איתם.

15- זה הגיל שבו הייתה הנשיקה הראשונה שלי.

20- זה הגיל שבו הייתה הפעם הראשונה שלי.

0- זה מספר הפעמים שגמרתי באותו לילה...

14- זה מספר הארצות שהייתי בהן.

100, לפחות, זה מספר הארצות שאני עוד רוצה להיות בהן...

7- זה מספר הדירות שגרתי בהן באמסטרדם.

2.2- זה מספר השנים שאני חיה בהולנד.

10- זה מספר החודשים שאני עוד אמורה להישאר בהולנד.

5- זה מקסימום החודשים שאצליח להישאר שפוייה בהולנד...

6- זה מספר הפעמים שרציתי לעזוב את הולנד.

15- זה בערך מספר הפעמים שבכיתי, כבנאדם בוגר.

לפחות 12 מהפעמים האלה היו בהולנד...

2538 זה מספר השירים שיש לי על האיי פוד.

4 זה מספר הפעמים שאמרתי בלב שלם "אני מאושרת".

1- זה מספר הפעמים שהייתי במספרה.

1- זה מספר השירים שהלחינו בשבילי.

3- זה מספר הגברים שאמרתי להם שאני אוהבת אותם.

1- זה מספר הגברים שהחזירו לי אהבה.

8-זה מספר הפעמים שנשבר לי הלב לרסיסים.

7- מהן היו בגלל גברים.

2- זה מספר הבנות שהתנשקתי איתן.

3- זה מספר הסיבות שיש לי לא לעזוב את אמסטרדם.

מליון זה מספר המחשבות שיש לי בראש כמעט בכל רגע נתון.

מליון זה גם מספר כאבי הראש שיש לי, מעודף מחשבה והתלבטויות.

6 זה מספר הקילו שאני רוצה לרדת.

2 זה מה שירדתי בינתיים.

4 בממוצע זה מספר כוסות הקפה שאני שותה ביום.

10 בממוצע זה מספר הסיגריות שאני מעשנת ביום.

4 זה מספר הפעמים שניסיתי להפסיק לעשן.

7 (!!!!) זה מספר השנים שאני מעשנת.

1 זה מספר האנשים בארץ שהייתי רָצה לחבק כרגע.(החברה הלסבית סיפרה להורים שלה...).

2 זה מספר האנשים שקוראים אותי טוב כל כך עד כדי השלמת משפטים.

6 זה מספר החודשים שאני בישרא בלוג.

127 זה מספר הקטעים שכתבתי.

4813 זה מספר הכניסות שיש לי כרגע.

24.4 זה מספר השנים שאני חיה.

11:10 זה השעה כרגע.

14:00 זה השעה שאני צריכה לצאת לכיוון העבודה.

0 זה כמות החשק שיש לי לעשות את זה.

 

 

חחח...אני יכולה להמשיך עם זה שעות...סבבי

נכתב בהשראתה של דריה. 

נכתב על ידי avaza , 25/4/2006 12:07   בקטגוריות סיכומים  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של avazaבעבודה ב-9/5/2006 21:37



כינוי:  avaza

בת: 42

תמונה




16,981
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לavaza אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על avaza ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)