לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

luci in the sky with demons


פה קבור בוגד, רמאי, איש כוזב ונוכל... בן אדם שנכשל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

למה?


אתם באמת מאמינים שזה יכול ליקרות? אתם באמת מאמינים שאני אראה שוב אותה? להרגיש את אותה תחושה של "פאק"...
אני לא יודע למה לעשות יותר... אם היתה דרך הייתי מקרב יבשות.. למה זה היה חייב להיגמר ככה? אני עוד אוהב אותך... מקווה שזאת תחושה הדדית.. תמיד תישארי אצלי כהאישה הראשונה של האיש הראשון.
נכתב על ידי , 30/10/2009 01:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 32

MSN: 

תמונה




7,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLuci אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Luci ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)