לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Killing In The Name Of


Avatarכינוי:  huston

בת: 36



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2016

האשטאג התחלנו


הולי שיט, אנחנו בפאקינג 2016 (מרחק יריקה משנת 2017) ואני מוצאת את עצמי נכנסת לארכיון של הבלוג שלי, הבלוג שלי שקיים משנת 2005 שהייתי גוזל שרק רצה לטרוף את החיים. אפרוח קטן עם ים של חלומות וטונות של מוטיבציה.

במבט לאחור אני מבינה שלא כל כך השתניתי כמו שחשבתי.

אמנם עברתי המון דברים בשנים האחרונות, חוויתי המון חוויות, משברים, הכרתי אנשים חדשים ומחלקם נפרדתי לשלום.. אבל אפשר לומר שהבסיס הוא אותו בסיס.

נכנסתי לכאן בכדי לאחל לעצמי שנה טובה ומוצלחת יותר, אחרי מספר שיחות של 'סמול טוק' לא מעניינות במיוחד בערב החג נתפסתי במשפט אחד של בן דוד שלא באמת קרוב אלי ביום יום אבל בהחלט עזר לי לקבל החלטה סופית.

אני צריכה, רוצה ויכולה לעבור דירה, ואני חושבת שזה בהחלט הזמן עבורי.

לא עוד להתייעץ עם חברים ובני משפחה, לא עוד לצלול למחשבות של 'מה אם' והאם זה מתאים לי.. לא עוד רחמים עצמיים ולא עוד כניעה לקונפורמיות חסרת רסן.

אז אני מאחלת לעצמי לעשות את הצעד הזה השנה ומקווה מאוד שבפעם הבאה שאכתוב כאן אעשה זאת מהדירה החדשה שלי.

2017- תראי לי את אבק הכוכבים והנצנצנים שמחכה לי.

אני יוצאת לדרך.

נכתב על ידי huston , 4/10/2016 13:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,702
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhuston אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על huston ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)