לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   




הוסף מסר

2/2012

החלטתי לוותר כי זה קשה להרים ערב שכזה לבד


 אתמול התקשרה אלי סוף סוף עמותה

 היא הסבירה לי שזה קשה להרים ערב כזה מסיבה אחת העמותה חייבת להשיאר  אנונמית 

 אמרתי אוקי אפשר לקמבן משהו

 ואז היא הנחיתה עלי עוד משהו 

 שהיא  חייבת לתת לי קבלות  על כל הכסף שנתרם אז זו בעיה

 מבחינתה  שהיא לא תדע לפני ההתרמה  כמה כסף בדיוק נתרם.

 דיברתי על זה עם אחד האומנים

 הוא אמר לי אז אולי תנסי להתרים לתנו לחיות לחיות

 זה פחות כאבי ראש אמרתי לו שאני אשקול את זה כי קשה לי להרים ערב שכזה לבד , רק לפני כמה חודשים השתחררתי ומה אני  מבינה מהחיים שלי בלמצוא מקומות לזה?

 ואני גם עמוסה בעבודה בזמן האחרון 

  ועוברים עלי כל מיני דברים

 אני צריכה להיות שלמה עם עצמי.

 

ולנושא השני  אני והוא התכתבנו  בשישי בערב עלו כל מיני נושאי שיחה הוא אמר שהוא נהנה לדבר איתי  ושכרגע אנחנו ידידים הוא לא יודע מה נהיה בעתיד אך הוא לא פוסל שנחזור להיות בקשר.

 ביום שבת שלחתי לו הודעה

 שלפי דעתי שהוא פותח את עצמו לכל ההזדמניות האלה פוגעים בו בסופו של דבר והוא שאל אותי למה

אמרתי לו  כי לפעמים נפגעים מהסיכונים האלה בלסלוח לאנשים שפגעו בך

 במקרה הזה דיברתי על אבא שלי שסלחתי לו הלוך ושוב

 הוא אמר אבל את לומדת מכל כאב משהו אחר חדש

 אמרתי לו שאני לא מעיזה יותר לתת לאנשים הזדמניות  

כי הלב שלי שבור מכל הכיוונים

 הוא הבין

 וניסה לשכנע שלא אבל הוא הבין :)

אחת הסיבות שבגללה נפרדנו לטענתו היתה תגובת החברים שלו שאני עושה לו בה"ס

 ושאני לא אוהבת אותו

 אז  הפעם ניסיתי  לפני הכל להתחבב על  החברים שלו

 ורוב החברים שלו באמת מחבבים אותי עכשיו ואוהבים אותי

 התוכנית הבאה היא לגרום להם להגיד לו 

 שהוא הפסיד פה משהו מיוחד אבל זה יכול לקחת  זמן ולי יש את הסבלנות

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 20/2/2012 12:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרור ב-26/2/2012 11:29



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)