לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

יום ראשון בעבודה


 במילה אחת פשוט ואוו

 

לא התאכזבתי בכלל  אני לא יודעת למה אבל קשה לי לכתוב

 לאחרונה ולעדכן

 לשתף

 אותכם בהרגשות שלי רובם התרגשות האמיתי .

כמו כל  חברה גדולה  יש תנאים ממש טובים

 אני רק מקווה שהחברה עצמה  תמשוך אותי כמה שיותר  מהר  מהכוח אדם ואני ארוויח כמו שצריך.

 

 

הסופשבוע עם בובי היה שנוי במחלוקת :

  הגענו והוא  כיאלו התחיל לקחת את זה שאני באה כמובן  מאליו  לא מסדר את הדירה ,  לא עושה קניות.

 הוא טען שהיה לו שבוע  מפוצץ ולא היה לו זמן לנשום.

 אז הבנתי

סידרנו את החדר  שינה  , שלו והלכנו לישון כי שנינו היינו עייפים .

קמנו אחרי 4 שעות  ושכבנו אחרי חודש ושבוע בלי   הכל היה פראי ומהר , אבל לצערי הוא גם גמר נורא מהר ונראה לי שזה די ערער אותו , כי  כל הסופשבוע  מתי שנסיתי ליזום  הוא אמר  שלא  בא לו.

 וזה לא אופיני לו.

  אחכ הלכנו לטייל בצפת דיברנו על כל העניין של  לעבור לגור יחד , הוא אמר שאם הוא יתקבל לעבודה בצפון הוא יישאר בצפון ..

 אני לא יכולה  מצד אחד להכריח אותו לעבור לגור במרכז כמה  שאני רוצה וכמה שזה יהיה לי נוח יותר.

  אנחנו רוצים להביא עוד כלב , הוא רוצה רוטווליר  ואני רוצה כלב ביתי כזה .

 אז הוא אמר בשביל מה יש לך את שניצל   הוא כלב ביתי ושניצל עם כל  הכבוד  הוא לא בדיוק כלב  ביתי  ובסופש הזה הבנתי כמה  הוא לא ביתי  .

  יום שבת קמנו בבוקר

 בובי החליט שהוא רוצה לאכול אבל הוא לא עשה קניות אז די נתקענו .

כל הסופש בערך הינו רעבים   

דיברנו על לעבור לגור ביחד  , ראינו שיש  בנינו  הרבה מחלוקות .

 סיפרתי לו שאני חושבת על  לדחות את הלימודים לשנה  הבאה הוא אמר שאני סתם פחדנית

 ומאיפה  בא לי הרעיון של הטיול וכל זה. 

  אחכ  הוא בא ללוות אותי לתחנה הוא לא רצה  שאני אלך  שאלתי אותו כמה הוא מרוצה מהמערכת יחסים בנינו הוא אמר שהוא מאוד מרוצה והוא מאוד אוהב אותי .

אתמול לא דיברנו

 הפחד מהקורס הזה  של העבודה כנראה מתגשם שאין לנו זמן לדבר  כי שאני בקורס הוא יכול לדבר

 וההפך שאני מסיימת קורס הוא נכנס ללימודים

 אבל לא נורא זה סהכ חודש  :)

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 11/6/2012 06:55  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כבר אזרחית ב-15/6/2012 18:56



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)