לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

נפרדנו


 בלי  שום הקדמה

 בלי  שום ריב

 

נפרדנו

 כי הוא לא היה שמה  בשבילי

 אני לא צריכה גבר שלא יהיה פה בשבילי

  אין לי דברים רעים להגיד

 והאמת אני גם לא יושבת בבית בדיכאון פשוט

 נפרדנו

 

 

אז עכשיו אני פנויה להצעות כי מערובות ריגישית כנראה שלא היתיי ממש חח :)

 

 

 

 בנוגע לילדים המוגבלים  מהפוסט הקודם

 אני עוקבת אחריהם   במהלך השבוע   ואפילו   חשבתי שזה יהיה נחמד לעדכן אותכם  במה שהולך איתם :

 יום ראשון הם באו חגיגים ואפילו הגבר (הנער  או הילד ) החליף בגדים  דרך אגב הם עישנו גם יום ראשון

יום שני הגברת התקשרה לבוס שלה לשאול אותה מה העבודה  היום  , פה הם הפתיעו אותי וידעו  גם מה זה ג'וינט  הרגשתי שהם בוחנים את זה שאני מסתכלת  בהתענינות רבה כזה

 אז שקעתי בעיתון.

 

היום יום שלשי עבר בניהם חתול שחור היא היתה בשלה,   והוא היה בשלו ושוב החליף בגדים .

 עכשיו שאני חושבת על זה  אתמול ראיתי אותו עומד בקניון , בלעדיה היה מוזר לראות אותו  לא בתחנה המרכזית ובלעדיה

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 19/6/2012 19:48  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סטודנט.חופשי ב-21/6/2012 23:16



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)