לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

אמנזיה


"אמנזיה (Amnesia) היא חוסר יכולת לזכור."

 

 זה בעצם מחלה  שאני קוראת עליה ספר אני רק בהתחלה שלו אבל בנתים הוא נראה מבטיח  , הבחורה  קמה ליד מישהו כל יום שדהיא לא יודעת מי הוא .

 לאט לאט היא כותבת יומן

  שבעלה לא יודע ממנו ומגלה שבעלה היא לא הבעל הטהור שהיא חושבת.

 

 

אבל זה הזוי

 מה אם תהיה לי את המחלה הזו?

חס וחלילה כן אני אזכור שיש לי את הבלוג?

 מישהו מכם יבוא ויזיכיר לי  אכשהו?

 אני באמת אשב ואקרא את   כל תמצית חיי מגיל 15  כל יום?


בקשר לבובי  זה באמת ונהיה קשה יותר

 אני מתמודדת יפה מאוד וכל הזמן אני מחזקת את עצמי

 בחיזוק חיובי לעצמי.

 היום יצא לי  ולחברה נורא טובה מהעבודה  לדבר על כל הקטע של הפרידה , שאנחנו נורא פוחדות מסופשבוע  של להיות לבד   איך להחזיק את  עצמנו לא להתקשר

אבל אני חזקה מספיק אני יודעת .

מה גם שמחקתי את המספר  שלו ואני לא ממש זוכרת את המספר בעל פה .


 בקשר ללימודים החלטתי סופית להקפיא את זה השנה

 עברתי שנה לא קלה  , ברור לי מגיל קטן שאני נמשכת לקרימנלוגיה

 אבל אף פעם לא באמת עסקתי בזה ,

 לעומת זאת עסקתי  בשיווק ופרסום  והיתי טובה בזה

 וכיום בחברה שאני נמצאת בה היום יש יכולת התקדמות

 והכל נהיה סלט כזה מבינים?

אז החלטתי  שאני  כבר ארשם שנה הבאה לא יקרה

 כלום אני כולה יהיה בת 22  


 אני רוצה לנצל את הפסקה האחרונה לכם 

 אני מודה לכם שאתם קוראים ונותנים לי אהבה

 זה אף פעם לא מובן מאליו אצלי .

וכל המיילים

והפרגווון

 והמחאות שאתם מחלקים לי  זה ואוו אחד גדול בשבלי 

 שיהיה סופש  נחמד .

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 22/6/2012 19:23  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ*גה ב-23/6/2012 11:20



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)