לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

מחיובות לזוגיות


 קודם כל תרשו לי  להקדיש פינה לקוראים הקבועים שלי  שבקשר  איתי  גם  מאוחרי מסכי הבלוג  בכל מיני כלי תקושרת הפוסט  הזה הוא בשביל להעניק להם  תשובות.

 רובם טוענים שקשה לי מהפרידה עם בובי (חבר שלי לשעבר), ניסתי לחשוב  אם זה באמת מה שקשה לי  או משהו אחר

ישנתי על זה כמה לילות  ובאתי לחלק לכם  תשובות,

 

 

הקשר שלי עם בובי היה  בסדר  בלי ריבים ובלי ווכיוחים יותר מידי לפעמים אני חושבת אם בכלל היתה שמה אהבה מהשני הצדדים או שזה היה נוחות,  שלי לשכוח את האקס שלי ושלו לקבל  קצת חום ואהבה אנושית.

 ניסתי  לחשוב  ומה בכל זאת קשה לי והגעתי למסקנה , אני לא בן אדם  של לבד  אני מחיובת לזוגיות  אני נורא  אוהבת לחלק את אהבתי לאחרים 

 פשוט כל גבר  שאני נמצאת איתו  בשיחה מאז הפרידה המחרידה ממנו  אחרי חמש  דקות הוא כבר לא רלוונטי .

 יש לי את הרצון להמשיך הלאה ולחייך לעולם כמו שאתם מכירים אותי 

 לפרוח

להפתח

 אבל משהו עמוק  בתוך הלב שלי חסום , כי הוא כרגע יותר מידי פגוע 

 ולא מאפשר אפילו לי  להכנס אליו ולשחרר את מי שאני באמת לכן

 אתם הקוראים הוותיקים קצת דואגים לשלומי  .

 אבל אני בסדר

 אני פותחת את עצמי לאט לאט

 וזה שכתבתי פה פוסט בעיני מלא רגש זה כבר אומר משהו שאני משחררת את זה לעצמי ואליכם מה שלא קרה בשבוע האחרון אני מאחלת לכם סופש נעים ובילוי נעים

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 29/6/2012 19:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-6/7/2012 11:00



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)