לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

אני אפילו לא יודעת איך להתחיל


בואו נתחיל מזה , שלא היה  לי מחשבות חיובות על המשך  זוגיות השבוע בגלל התקרית עם האקס נקרא לו ככה מעכשיו כי בובי  בהחלט לא מגיע לו.

הכרתי מלא בנים , באינטרנט בעבודה בטלפון  ,   בכל מיני מקומות אבל  מה שקרה שכנראה שידרתי להם מיניות  כי אם לא שידרתי מיניות אז אני לא מבינה למה כל שיחה שניה שלנו   בחיים הוא היה על סקס?

אבל אתמול בלילה  הכרתי את   יוגב (כרגיל  שם בדוי ) הוא גבר  בן 30  שגר באחד ממושבי השרון והוא גנן , בהתחלה השיחה שלנו זרמה  בעיקר על  צחוקים וכאלה .

 הגיע שעה הוא היה אמור לנסוע לארוחת שישי דרך אגב הכרנו באינטרנט .

 הוא התקשר אלי אחרי הארוחה , ושלח לי SMS  יצא  שדברנו חצי לילה והיתה הרגשה נעימה וזרימה  החלפנו  בנינו תמונות והיינו מרוצים ממה שאנחנו רואים  :).

 היום בבוקר הוא שלח לי הודעת בוקר טוב   והמשכנו לדבר שעה  הרגשתי שאני נותנת לעצמי צאנס אחרי הבגידה עם  האקס להפתח  אליו , ואמרתי לעצמי שאולי זה  סימן אם דווקא איתו יותר נוח לי לדבר.

 אמרתי לעצמי שזה  סימן שאני לא צריכה לוותר לגמרי  הוא  שאל אותי אם אני רוצה להפגש היום בים אמרתי לו שזה קצת מוקדם מידי  בשבילי  הוא לקח  כמה צעדים אחורה ולא הבין כי הכל באמת זרם כל כך  יפה.

אבל אני ביני לבין עצמי  אמרתי לעצמי שאחרי בגידה  אני לא יכולה להרשות לעצמי ללכת נטו אחרי הרגש ואני צרכה להפעיל טיפה את הראש,  אחרי זה הוא  נעלם לכמה זמן  לקח את הזמן לחשוב .

 הוא התקשר אלי  אחרי כמה שעות והמשכנו לדבר  הוא  אמר שהוא חשב על הכל והוא די מבין ,  אבל שום פעם אני הולכת נגד הרצנות שלי הוא אמר  משפט  כזה " אני ממרומי  שנות  ניסיון שלי אומר לך שללכת   נגד הצורך שלך  בהלפגש איתי עכשיו זה לאו דווקא נכון ".

 ואני המשכתי להיות עקשנית כי אני לא מתכוונת להפגע יותר  , מבנים .

המשכנו לדבר   קבענו שניפגש יום שני שארגיש בטוחה .

 הוא בעיקר ניסה להבין ולא להתעקש איתי 

 לאן זה יוביל אני לא יודעת

 אני רק יודעת שמדובר  פה בשני עקשנים.

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 7/7/2012 16:36  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כבר אזרחית ב-8/7/2012 21:53



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)