לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

המשך מאתמול


אתמול שידרתי סוג של ביטחון מה אני רוצה מיוגב נכון?

אבל בסביבות אחהצ  הוא  הלך להפגש  עם חברים

 הוא חזר עם המון פוזה  ומאצו וגבריות בו , אני לא יודעת אם זה קורה לרוב הגברים שחוזרים אחרי מפגש חברתי  .

וזרק לאוויר משפט  באוויר אפשר לחשוב מה יש בנינו?

באותו  רגע

 לקחתי צעד  אחורה ,  והתחלתי לעשות משהו שאני תמיד טובה בו לנתח את הדברים .

 היתי מוכנה לתת לו עוד צאנס , ואז הוא התחיל גם הוא לדבר על סקס ומיניות , לא יודעת למה הנושא מרתיע אותי  כל פעם מחדש.

וזה לא נפסק

 הלכתי לישון על זה כרגיל  חושבת מעוערת  הדבר הראשון שעשיתי היום שעלתי  לאוטובס  זה לשלוח לו SMS   כזה

"  מה קורה יוגב  אני מקווה שישנת טוב , אני חשבתי על הדברים אני  לא באה לחנך  אותך אתה גבר מספיק בוגר בן 30  אם שחכתי לציין , מה שכן מפריע לי שיש דפוסי התנהגות שבזמן ההכרות הקצר שלנו חוזרים שוב ושוב.

אני מקווה  שדברים ישתנו אחרת  אני לא רואה שום טעם להמשיך את מה שבנינו   לעת עתה   ואת כל האמון הרגעי שיש בנינו זה לא בא ממקום של אולטימטטום זה  בא ממקום שאני יודעת כבר מה אני רוצה בשלב זה של החיים"..

 לא זכיתי לתגובה כל היום הוא היה בעבודה , אחכ הוא כתב  לי הודעה שעבר עליו יום קשה טיפה

והוא יתקשר  שיצא מהעבודה.

דיברנו שהוא יצא מהעבודה הוא סיפר לי את מה שעבר עליו

 ולבסוף הוא  אמר

 רציתי להתיחחס למה  שכתבת לי בבוקר , אני מאוד מעריך אותך על הכנות היתרה שלך

 ובתור בת 21

 אני רואה  בך נפש בוגרת ..

 אני מעדיף לשכוח את מה שהיה אתמול

 ושנמשיך הלאה..

 הוא  שוב שאל אותי למה לבנות קל כל כך להקשר לגבר

 גם שהן לא מכרות אותו כל כך

 אמרתי לו שאין לי מושג לגברי גברים אחרים

 אבל שקורה ביני לבין גבר חיבור

 זה חיבור שאני מאמצת לדברים טובים וחיובים

 אני מקווה שאני  לא עוד שמה

 שמה רגש שכרגע לא קיים

  על האש :)


 יש עוד איזה סיפור אחד   היום היתי שוב  פעם במוקד

 יש לצין שהאנרגיות לא היו אנרגיות ממרוצות ומלאות   מוטביציות 

 נכנסתי למוקד

 עניתי לשיחה אחת  ובסוף השיחה  שיש לציין שלקח לי  זמן להבין את הלקוח קיבלתי   תשובה  כזו " את  חתיכת חצופנית את גוזלת לי מהזמן   אני לא צריך לסבול מזה שאת חדשה".

 היתי בשוק

 א. הלקוח יכול לבצע את הפעולה במענה הקולי

 יקח לו פחות זמן ואני לא אגזול לו מהזמן.

ב. זה גרם לי לשאול  את עצמי האם באמת לקוחות מודים על השירות שעושים מולם?

שהבנאדם הזה סצפסצפית הרשה לעצמו לדבר אלי כיאלו אני זבל  שלו?

 הכל הזיוי  לי  ולא מובן

 ויושב לי סה"כ

 עכשיו על הלב

 למה הוא אמר את זה?

 אני עישתי מה שיכולתי

 אז מה אם אני חדשה

 א.  התנצלתי בפניו  על " עוגמת הנפש"  שהוא חיכה איתי 6  דק על הקו .

 והוא לא קיבל את ההתנצלות אני לא מבינה

 באמת שלא.

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 8/7/2012 21:58  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כבר אזרחית ב-9/7/2012 23:19



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)