לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

השמש זורחת לך מהתחת ולא ידעתי?


היום התצרף  אלינו קורס  של מוקד אחר  שעוסק בנושא אחר ,  המדריכה נכנסה  בבוקר ואמרה שנתנהג  יפה  הבטחנו לה שזה מה שיקרה.

באמת התנהגנו יפה

 ואפילו  כיבדנו את חברנו החדשים בדפים  ובעטים ובהומור שלנו.

 הם הגיעו בפוזה שלהם וישבו מאחורה ממש  מלכי הכיתה , המדריכה התחילה להדריך להסביר מהם החוקים מהם הבירורים וכו כוו כו.

הם לא הפסיקו לדבר  דבר  שמנע  ממנו ומשאר חברי הצוות שלי להתרכז.

חשבו שהם מצחיקים ושזה כיף לאחר למקום העבודה הדי חדש שלך  בחצי שעה שעה,   להכנס להפריע להתבכין על הכתבות , להתבכין שלא מקבלים מספיק הפסקות.

 קיצור  מילה אחת פינוק ביננו לקורס ההוא .

 היתה שמה אחת שלא סתמה את הפה  ובאמת שהתאמצתי לא לקטלג  אותה אבל היא עשתה את זה בכוחות עצמה .

 בסוף המדריכה שלי קלטה שלא היינו מרוכזים אז היא  הרימה עליה את הקול והחצופה הזו?

 במקום לבקש  סליחה ולסתום , ענתה לה שלא תהי צרודה מי את חושבת שאת.

היה כואב לי על המדריכה שלי כי בכל זאת יש לי כבר קשר ריגשי והערכתי אליה למרות שאם אני חושבת מצד  המדריכה שלי לא בטוח שיש לה את אותו דבר.

 כי היא מעבירה אלפי מוקדונים בשנים האחרונות.

עיצבן אותי  קצת ההתייחסות של אותו חוסר כבוד של הנציגה למדריכה וחשבתי לעצמי

 אם לקוח יבוא אליה 

  ויהיה בניהם " תקלה "   היא תענה לו כמו שהיא ענתה למדריכה שלי?

 שוב אולי אני לא במקום הנכון לשפוט את אותה נציגה

 אבל בעיני זה נקרא חוצפה ובורות

 וחוסר כבוד למי שעומד  מולך.

 

אחכ היתה לנו ישיבת צוות ראשונה   אני עוד לא בעמדה של לשפוט את המנהלת שלנו 

אבל  אמרתי  לעצמי שאני אתן לה ניסיון חודשיםם ומקווה שהיא תגלה  קצת אמפתיה ורוך


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 9/7/2012 23:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הרוסי הזה ב-11/7/2012 19:39



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)