לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

נבגדת


אחרי שהשבוע סיפרתי לכם שבובי בגד בי ,

הרי זה קרה  לפני כל כך הרבה זמן.

 וחשבתי על זה היום בבוקר   חשבתי  על הפגישה הראשונה שלנו , ועל הפגישה האחרונה שלנו .

שמיים וארץ 

מבחינת שינויים.

אם בפגישות הראשונות כל מה שהוא ראה בחורה סקסית שהוא  שבועיים מחכה לשכב איתה , אז בפגישה האחרונה כנראה שכבר לא ראה אותו  דבר.

כי מ3 פעמים סקס ביום זה

 עבר לבקושי פעם אחת סקס בשבוע .

לפעמים אני מאשימה את עצמי  בבגידה הזו..

 ואז אנשים מסביב אומרים לי מה את אשמה?

אבל בטוח אני אשמה  במשהו גבר לא סתם הולך ובוגד

אוף  אני בתקופה הזו

רוב הזמן רק עצובה.

בעבודה לא שמים לב  לזה.

 כי אני מחייכת.

 ולצאת  כבר אין לי חשק

 אני רוב היום עובדת חוזרת מהעבודה הולכת לישון בלי שום דבר באמצע.

קשה לי גם בעבודה.

ההתמודדות היום יומית הזו

 ההשלכות

 העצבים של הלקוחות 

 ופתאום נאמטמתי להקשבה

 

 האם כל זה מגיע לי באמת?

אמא  קראה לי הבוקר

 ואמרה שהיא רואה שעובר עלי משהו תרצתי לה  את זה שקשה לי בעבודה החדשה

 ואני אמורה להתרגל 

יהיה טוב 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 20/7/2012 09:35  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כבר אזרחית ב-21/7/2012 20:09



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)