לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

אני לא זולה אני רק צריכה אהבה


יש  אנשים שחשבו שאני זולה בעקבות הפוסט  האחרון ממש לא גם אם היתה סיטאוציה שהיתי נכנסת עם מישהו למיטה

זה לא היה  משהו חד פעמי

 כי  כמו שרובכם מכירים אותי אני בחורה  עם הרבה רגש

 ואם כבר סקס

 אז חשוב שיהיה שמה רגש

 הרגשתי צורך לכתוב

 את זה

 זה ישב לי

 על הלב

 זה הרגיש לי נכון 

 וחלקכם לקחתם את זה בצורה השלילית

 אני רוצה גבר שיהיה  בבוקר בשבילי ויגיד לי בוקר טוב

 שאני אחזור מהעבודה וארגיש  שהיה לי חרא יום אבל כשאחזור הביתה אראה אותו ואחייך

 שאשמח אותו

 כמו שהוא יכול לשמח אותי

 שאבשל  לו 

 

 

דרך אגב  בישולים אמרתי לעצמי היום שאני חייבת ללמוד לבשל  קציצות

 ונחשו מה?

 בישלתי קציצות כן לגמרי לבד

 ואז אמרתי לעצמי קציצות יש מה עם קוסקוס

 ואז נחשו מה?

 כן כן הכנתי קוסקוס

 ואז צילמתי  כדי שאני אפתח לכם  את התאבון אז קבלו אותם

זה התחיל  ככה

 

הפך ל:

המשיך להתבשל :

ונגמר בצלחת ולבקיבה

 התלבטות לקראת   הסוף אני כבר שנה משוחררת הגיע הזמן לשנות לכינוי שלא יהיה תלותי  בזמן?

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 21/7/2012 18:30  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-26/7/2012 02:55



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)