לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

יש לי עמוד שידרה


 אני רוצה לספר לכם  על משהו 

 אמא שלי קנתה טלפון כמו שלי  גלקסי 2 לפני חודש אוקי?

  היא עם הפולניות שלה והרצון לקנות את הדברים הכי יקרים הלכה וקנתה  מגן ב180 שקלים .

ואחרי יומיים של  שימוש?

  לא מטעין לה  הפלאפון.

 אני טענתי  כבר בהתחלה  שזה בגלל המגן המאסיבי שלה .

 אבל אמרתי לה בכל מקרה אני אקח אותו לסלקום שיתקנו אותו ,  היא אמרה אוקי  הלכתי  אחרי העבודה  חכיתי  שעה בסלקום

 ועם המזל שלי הגעתי למתלמד אחרי  שעה שחיכתי .

 הוא אומר לי אני מזה מצטער  שחיכית הרבה זמן אמרתי לי אל תתנצל  בוא נתחיל    לספר לך  מה הבעיה .

 הסברתי לו שלא מטעין לה  הפלאפון

 קודם כל הוא לא הצליח להוציא את  המגן אז עזרתי לו והבוחנת שלו צועקת עליו מהצד  מתן מה אתה עושה   נותן ללקוחה להתאמץ תתאמץ קצת.

אתה נותן פה תשירות.

 הרגעתי אותה ואמרתי לה שגם אני נציגת שירות ושאין צורך לצעוק עליו  זה בסדר  אני מבינה שהוא חדש.( בניגוד ללקוחות שלנו  שלא מבינים שאני נציגה חדשה )


 טוב הוא  איך שהורדנו את המגן  פופ הטלפון עובד

 אמרתי לו  עזוב עדיף שאני אהיה פה  ,  לא אמא שלי תכניס אותו רק לבקרה למעבדה

 ויום שישי אבוא לאסוף את הפלאפון טוב?

 הוא הסכים תחקר אותי קצת  טוב שעוד  שניה לא לקח את המספר שלי 

 ואמר  אין בעיה 

 תבואי יום שישי 

 הוא אמר לי שוב את כל הפרוצדדרות אמרתי לו לצערי יש לי היסטוריה עם מכישרים קודמים אבל בסדר

 מה שצריך צריך אני יכולה ללמד  אותך  .

חח

 טוב מפה לשם  הגענו ליום שישי אמא שלי התעקשה לבוא איתי כמו ילדה קטנה היא אמרה לי לפני שבא  לה לצאת על משיהו ומזה הכניסו את הפפלאופוןם שלה למעבדה  היא רוצה מכשיר חדש (מסוג הלקוחות ששלא תהיה מרוצה  מהתשובה  של הנציג )  אוקי אז הנציג  גם חדש נראה לי כי לא ראיתי אותו אף פעם

 אמר לה ככה וככה החליפו לך חלק  במכשיר.

 ואז  הגיע הקטע שהיא עושה לי פאדיחות  התחילה לצעוק

 מה החלפתם לי  משהו במכשיר שלא קיים חודש אצלי 

 אני רוצה מכשיר חדש

 הוא הלך להתעייץ  עם  מישהו לגבי משהו כי היא התחילה לצעוק ולדרוש מנהל  ,

מה שלקוחות כמו אמא שלי לא מבינים שהמנהל יגיד להם את  אותו דבר

 אין פה  חוסר חפיפיות  בין נציג  רגיל למנהל  , אוקי   שהוא הלך להתעייץ עם מישהו  אמרתי לה מה את צועקת עליו?

 את יודעת איזה לא נעים  זה?

 אתה צועקת על מישהו שבגיל שלי ואת יודעת מה ?

 את מזכיר ה לי את כל הזבלים שמתקשרים אלי כל היום וצועקים מנהל מנהל מנהל כמו תרנגולות

 ולא מקישיבים 

בסופו של דבר היא קיבלה מנהל  המנהל אמר לה את אותו דבר   כמו שאמרתי לכם .

 והיא   יצאה מהמרכז שירות

 ואומרת לי תצלצלי עכשיו לשירות לקוחות עסקיים .

 אמרתי לה  למה שאני אתקשר לשמה?

 את מקשיבה למישהו בכלל?

 אחת הבעיות שלך זה שאת לא מקשיבה

 ואת רוצה את התשובה שאת רוצה לשמוע.

 היא אמרה לי תזהרי ממני 

 אז אמרתי לה לא את תזהרי ממני 

 ותתחילי  להקשיב  כבר לאנשים  (משהו בדור שלהם  חינך אותם לחוסר הקשבה אני אומרת לכם) 

  היא המשיכה לצעוק

 ולהתעמת איתי  באמצע הקניון

 אז החלטתי שיש לי עמוד שידרה

 ואחילתי  לה שיהיה לה יום טוב אני הולכת הביתה

 הלכתי הביתה  והרסתי לעצמי את יום שישי   

 כמובן  שאחכ היא באה הביתה

 שמה עוד פעם את המגן   הזה

 והופ עוד פעם לא הטעין לה

  הורדתי את המגן  והופ מטעין לה 

 מה מסתבר?

 שהבעיה לא היתה בפלאפון היתה במגן

 אבל היא בכל זאת שלחה אתמול מייל עצבני לסלקום 

 שאלוהים יעזור לכל האנשים האלה

שחושבים שזה שהם לקוחות הם מנהלים את בית העסק .


 

 בהמשך לאלה שחושבים שהם מנהלים את העולם השבוע היתה לי  שיחה אחת ההזיות עם   לקוח 

 

שירות לקוחות שלום מדברת   סתיו  בוקר טוב .

הוא : אווו סוף עונים לי ולמה  יש לך קול של ילדה קטנה (מתחיל לגחגח)

אני : כן  אדוני איך אני יכולה לעזור לך? ( כבר   הרתיח אותי על תחילת השיחה )

הוא : סתיו בואי  תגידי לי למה  " לקחתם " לי 4000  שקל  ב10 לחודש,

אני : בוא נראה  אדוני  , מקריאה לו את הפירוטים שלו  הוא קולט שהוא השתמש  בכרטיס אשראי כיאלו אין  לו מחר .

הוא : תקראי לי את העסקאות שעשיתי בסופר הזה?

אני : מקריאה .

הוא :  מזה כמה קניות  אני עושה ...

אני : אפשר לעזור  בעוד משהו?

הוא :  תחברי לי את כל הסכומים בסופר .

(אני חושבת בראשי  מה אני כושי  שילך  לאתר אינטרנט )

הוא : אין לי אינטרנט  ואת נציגת שירות אז תתני לי  את השירות פה הוא התחיל להתלהם .

אני מחשבת  לו  :  יצא לך  3000  רק בסופר.

 הוא : תקראי לי כמה  בכל  עסקה כמה תשלומים .

מיותר להגיד שהשיחה  שלי כבר 20 דקות ואני נמדדת על  זמן השיחה .

 הוא  : את  יודעת כבד עלי  4000 שקלים למה  לקחתם כל כך הרבה?

 אני : אדוני  זה מה שהשתמשת בזה החודש לא לקחנו כסף אלינו    שיגיע לך הודעת החיוב אתה  תראה.

הוא : טוב גם כן חברת אשראי  אחרי שאני 20 דקות איתו על הקו .

 אני : טוב אדוני יום טוב שיהיה לך .

הוא : יום טוב יום  טוב.

 

 עריכה :

 החלטתי ללמוד שנהל  הבאה   קרימנלוגיה אולי  לחברה שלי יש מקום בשבילי  במחלקת ביטחון :)

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 28/7/2012 07:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית ס' ב-29/7/2012 10:31



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)