לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

נהיתה לי קשה המשימה שהצבתי לעצמי


ערב טוב לכם או לילה טוב מה שבא לכם להחליט  כמו שרובכם יודעים בימים האחרונים  בעקבות ספר שאני קוראת נתתי לעצמי  משימה לכתוב חמישה דברים טובים שקרו לי היום.

מיום ליום זה נהיה לי יותר קשה,   כי לא קורים לי באמת דברים רלוונטים בעבודה.

או אחריה   נכון לרגע זה

 אך בכל מקרה אנסה.

 

 

1 ) היום ישבתי עם הצוות שלי בעבודה בקושי עליתי מול האחראים ,  והיתי משכנעת מספיק   לא העברתי שום שיחה לאחראים ,  ואני באזשהו מקום גאה בעצמי ככה.

 

2 )ואוו  זה באמת קשה,  שתדעו לכם היום הוצאתי למישהו מבחוץ שבובי  בגד בי  לחברה  היתי שלמה עם זה ו וולא  הרגשתי חשיבות מסיומת.

 

3) באזשהו מקום שיטחי  אני שמחה שאיתי שגב ניצח בהשרדות  תמיד היתה לי פינה חמה אליו בלב והיתה תקופה בילדות שאפילו היתי  דלוקה עליו.

אבל גם לענת היה מגיע לא?!\

 

 

4)יש שלושה  גברים שמענינים אותי קצת ,  וקשה לעניין אותי באשזשהי  צורה ואני מחזיקה את כולם על אש קטנה אומרת לכל אחד שאני לא מתחיבת לו למשהו הוא יכול להמשיך לחפש  כי כמובן אין גבר  מבנהם שלא יכול לא להחמיא לי כמה שאני יפה ומה שאני מוכשרת וחכמה ואני שונאת חנפנים .

אני צריכה לעבוד קשה כדי לקבל את התואר הזה

 

5) ואחרון  אחותי באה היום לדירה  טיפה הרגשתי לא לבד  , אך בכל זאת הולכת לישון לבד אני שמחה שיש לה את הפרטנר והבן זוג שלה  הוא  בנאדם טוב

 ואוהב ומעניק  אבל לפעמים אני חושבת שהיא מוותרת על עצמה בשבילו

 

 

 עד כאן לילה טוב לכם אנשים .

 עושה לי טוב התגובות שלכם לאחרונה  

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 29/8/2012 23:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חולמנית ב-30/8/2012 10:24



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)