לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

שוב פעם לבד


הפעם אני לא מתכוונת לבחינה זוגית,   כידוע לכם  ברגע שעברתי דירה  גם השתנה לי קצת הפן החברתי מתמיד להיות עם חברות  נהיתי  עכשיו שאני עם חברות שלי פעם בשבוע וזה גם בקושי.

  מה גם שאני לבד בדירה ,   באמצע שבוע .

באמצע שבוע האמת לא מפריע לי לחזור לדירה , ולהיות בראש שקט אבל  מה שכן יוצרת אצלי ציפייה שאני  לא אהיה לבד בסופשבוע ,

 אבל כל סופשבוע אמא שלי מחליטה שברגע שהיא עברה למרכז החיים החברתיים שלה נפתחו , ושיש לה ילדים מספיק  גדולים  אני הכי קטנה בת 21 :)...

ומחליטה שאין לה למה לבוא לדירה , אלא ללכת לאירועים החברתיים שלה.

וככה יוצא מצב שאני נשארת גם מרוחקת מהחברות ,וגם מרחוקת מהמשפחה  לא שהמשפחה בוחרת להיות פה. 

 אני מגדירה את עצמי כילדה נוחה שלא תראה מה שיש  לה בפנים  אבל כן אמרתי כבר כמה פעמים שאני לא מוכנה להיות לבד.

 ושגם ככה קשה לי כל המעבר הזה.

 

 

ע - הידיד הכי טוב שלי אמר שבשמחה הוא היה בא רק חברה שלו באה מהצפון והם  הרבה זמן לא הייו ביחד.

 

עירית החברה הכי טובה שלי  אחותה התחתנה אתמול אז היא עסוקה

 

וכל השאר אינם חשובים בעיני

 

 הרחקתי את כל הבנים שקירקרו סביבי הם לא בשבילי  הם לא גברים בעיני  ,   שמקרקרים סביבי בלי סוף

 

 

אוף אלוהים באמת אני מאמינה בך לא כמו ילדה סתומה , או דבר כזה..  אבל אני מאמינה שיש  משהו למעלה  אז למה כל שבת אני לבד?

הרי אני לא עושה  דברים רעים 

אני סהכ יושבת וממתינה ללא נודע

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 31/8/2012 14:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית ס' ב-31/8/2012 19:32



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)