לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

אני טסה אליך


אני עייפה אבל אני חיייבת לעדכן בשבליכם קבלתי כמה  הודעות שאני כבר לא חיה ודואגים לי.

אז תרגעו אני חיה אני פשוט טוחנת את עצמי בעבודה,   כדי שעד ינואר אני אוכל לחסוך מספיק  כסף  כדי לטוס אליו .

 ההחלטה הגיעה  בשיחת טלפון

 שהשאלה היתה האם לחכות עד מרץ ?

  געגוע שלי ושלו אוכלים את שנינו.

היום עברתי על כביש 4 ממש ליד הבית שלו אז ביקשתי מחברה שלי להכנס שניה למושב 

נכנסתי וראיתי כל כך מקרוב את הבית שלו   לא רצתי  להכנס כי זה חג ושבת ובטח  לאמא שלו יש מספיק עבודה היום, אז הסתפקתי בלעבור.

שלחתי לו בוואצספ  שהיתי ממש קרוב לבית שלו..

 אז הוא אומר לי אחרי העשירי למרץ  תהי שמה כל כך הרבה שיצא ך מכל החורים.

קיצר דיברנו על היומלדת שלי שהוא לא רוצה  שאני אחגוג לבד וגם יש כבר חבילה של מתנות בשבילי והוא רוצה לשלוח לארץ .

 החלטתי שבכל מקרה את היומלדת אחגוג בארץ  , ואחכ  אתחיל את  הטיול שלי אליו  נעבור בברזיל אחכ   לקרנבל ובסוף ארגטינה... אחזור ב1 למרץ ואז  יישאר לי רק  9 ימים לחכות לו

בנתים אנחנו מדברים על בסיס יום יומי

 

 

אז מה חדש איתכם קצת ספרו לי מחר אני אכנס לבלוגים שלכם מבטיחה 


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 7/10/2012 00:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חולמנית ב-7/10/2012 20:29



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)