לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

עכשיו אתה חוזר בחזרה


 כי נורא קל לך לחזור אחרי נתק של כמה ימים להזכר כמה אתה אוהב אותי

ונורא קל לי בדכ לבוא ולחזור אליך

 כי אני לא עומדת בקסם שלך 

 אבל הפעם לא הסכמתי

 היית בשוק

 איך זה  שאני אוהבת אותך אבל רוצה אותך רחוק

כי אתה לא בדיוק טוב לי

 אתה  שמה ביבשת  אחרת

 חי לך את החיים שמה

 ומצפה שהאישה הטובה תחכה לך

 אבל לא הפעם אני לא חוזרת אליך

 ואני שלמה עם עצמי

 

במהלך   הטיפול שלי כבר באימון השני הגענו למסקנה שיש לי ביטול עצמי

 מנסה לרצות את כולם ולא אותי 

 אף פעם לא אומרת את המילה  לא

 והפעם אמרתי לך לא

 כי חשבתי על עצמי

 מה יקרה בפעם הבאה שתרגיש מתוסכל 

ותזרוק עוד  דברים  מעליבים משפילים

הפעם

 אני אצא מנצחת

 אתה אוהב אותי?

 תחכה  הפעם אתה 

 שתגיע חזרה לארץ

 לא נותנת לעצמי ליפול  שוב.

 

בקשר  להמשך הטיפול שלי  אתמול יצרנו לי כפתור שמחה

 כל פעם שאני לוחצת על נקודה מסיומת בגוף

 אני שמחה 

 מעלה חיוך

 אושר

 בלתי מוסבר

 אושר שמרגישים אותו , אני כל כך מאושרת שהתחלתי עם הטיפול לאט לאט אני חוזרת להיות סתיו המאושרת

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 29/10/2012 23:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית ס' ב-30/10/2012 09:09



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)