לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

אני כל כך צרכה את זה


 לאחרונה אני מדברת על סקס כמו ילדה בת 12

 כן כן לא שכבתי עם גבר כבר חצי שנה  אני בהתלבטות אם   להכיר מישהו ומשמה זה יזרום לסטוץ

 או להתחיל מערכת יחסים.

 מצד אחד אני שוללת סטוצים  בדיוק מהסיבה שגם שיש לי הזדמניות אני לא מנצלת  את זה דוגמה לכך:

 אתמול ידיד שלי ש'  בא אלי  היה  בנינו פעם סוג של קשר אבל נפרדתי ממנו אחרי שגילתי שאין לו הרבה ניסיון במיטה,   אבל במה שהוא  כן עשה הוא עשה טוב

וגרם  לי לגמור פעם אחת  .

 אתמול הוא בא אלי וביקש שנבנה  ידידות מסוג של סקס ,  בהתחלה אמרתי ישר לא

 אז הוא הציע שנילך להסתובב נסענו לנמל   ישבנו ואכלנו  שלמנו  ואז הוא אומר טוב לאן עכשיו לקניון אילון נסענו לאיילון קנינו אוזניות וגילנו ששחכתי את הכרטיס  אשראי שלי  במסעדה הוא אמר שאין לו  בעיה לחזור לשמה ואחכ לחזור אלי  הביתה 

 אמרתי לו סבבה וזה  ולקחנו את הכרטיס וחזרנו אלי הביתה.

 שמה הוא הציע לו שוב פעם ושוב  דחיתי אותו   לא כי הוא לא מושך אותי אולי זו לא אני לא יודעת.

 

 יש משהו שהכרתי  שבהתחלה רצה  רק לשכב איתי ולאט לאט התאהב בי , הוא סטודנט

 אבל אני לא יודעת 

 אני חייבת לשחרר  בעניין של הסטוצים .

 מה רע לשכב עם גבר  זר?

או אפילו לא זר עם ידיד?

זה נראה לי כל כך כיף בסרטים

 אוף  הלוואי שזה כבר יגיע

 

 

הידיד  הכי טוב שלי תמיד אומר לי שאחרי סקס אני הרבה  יותר משוחררת וכיף לדבר איתי 

 נראה לי שהוא צודק 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 30/10/2012 15:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-31/10/2012 09:02



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)