לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

גימס בונד


 אתמול   דפקו בדלת הלכתי לפתוח מה שכן  שחכתי שיש לי את הכלב שיש  לו אפשרות לקפוץ על הדלת ולסגור אותה וככה יוצר מצב שאני ננעלת

מחוץ לבית.

 בהתחלה  חשבתי טוב  אני אחכה  בחצר האחורית לאמא שלי ואז הבנתי

 שאמא שלי יכולה לחזור ב8 בערב.

 אז ניסתי לפרוץ  מהבית

 ידעתי  שכל  עוד אני בבית  החלונות בחדר שלי לא נעולים אז הלכתי לשמה

  וצדקתי הבעיה שלי היתה שגם הם היו גבוהים מידי

 וגם החלונות שלי בצד של הרחוב

 אז אמרתי  אני צריכה לפרוץ הביתה  דרך  החצר האחרוית בהתחלה ניסתי  היה קצת קשה כי כל החצר האוחרית  עם סורגים

 אבל אז קלטתי חלון במטבח  שהוא בלי סורגים אבל הוא ממש צר

 

מה שכן היה מעקה שהפריע לי פשוט לשום  כיסא ולהכנס

 אז  היתי צרכה לטפס על כסא לטפס על המעקה

 ולהככנס  בצורה  שחצי  גוף נכנס

 אוקי חצי גוף נכנס

 אבל אז  נתקעתי איך אני מכניסה את החצי  גוף השני כי  שוב  החלונות יחסית למעלה   החדר

מצאתי מין מעקה  כזה

 פשוט  רגל ימין שהיתה בפנים 

 הרחקתי אותי מהחלון  פה  ממש  היתי צריכה להוכיח  תגמישות שלי שתמיד הצטיינתי בה בלי  שום מאמץ

עשיתי  את השפגט הכי גדול יש לציין שאם היתי עוזבת את הידיים

 היתי נכה היום

 ויש לציין שלא  היה  כל כך במה   להחזיק עם הידים קפלתי את רגל  שמאל

 רגל שמואל נכנסה

 קפצתי  קפיצה

 

 ונחתתי  בקרקע

 מזל שלא חיכתי שמישהו יגיע הביתה כי אמא שלי הגיעה  רק ב9 הביתה 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 31/10/2012 08:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית ס' ב-31/10/2012 22:28



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)