לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2012

נראה לי שיש לי שכנים עבריינים


 אתמול כהרגלי 

 הלכתי  לטיול עם הכלב שלי JOY   כרגיל עשתי איתו את הסיבוב הארוך שלפתע  בדרך חזרה לכיון הבית , אני רואה את השכנים שלי חונים באמצע הכביש.

 לא דבר שמפתיע הם עושים את זה במידי יום כאלו  ה' יבוא יזיז את הרכב ויתן לשאר המכונית לעבור יש לציין גם שיש להם את הבית הכי גדול באיזור.

ואז פתאום הגיעה חבורה של אופנעים 

 והבחור אמר לה איפה יעל סתם דוגמה כי אני לא באמת זוכרת את השם

 והבחורה שישבה על המרפסת נו מי  זה מי זה

 והבחור לא רצה להוריד את הקסדה

 מפחיד ביותר

 יש לציין שברחתי משמה 

:)

 והשארתי  את הדימיון הפרוע שלי שמה מזל שיש את ג'וי.

 

 

בקשר למני אתמול רבנו  לא  בדיוק רבנו קצת  אמרתי לו שאנחנו שונים מידי

 וזה מפחיד

 הוא אמר לי כן כנראה באמת שאנחנו לא מכירים בכל זאת את ילדה טובה ואני לא רוצה להרוס אותך  עם כל השטיות שלי.

 בבוקר הוא שלח לי הודעה

 את כזו מיוחדת והלוואי והיית שלי מאז שנכנסת לחיים שלי  החיים הם אור אחד  גדול

  הוא נכנס לעבודה ואמר שיתקשר שתהיה לו הפסקה

 ונדבר על הדברים ונסדר אותם.

מה שמדליק אותי אצל מני שהוא גבר הוא ובע  תדברים  הוא לא אמר לי  אולי נסדר את הדברים ונראה איך זה הולך הוא קבע אני אוהבת גברים עם כוח ומילה בחיים שלהם.

אני אוהבת להרגיש שיש גבר בבית הזה!

 למרות שמני אומר שאני די מכתיבה  דברים בקשר הזה עדין וכנראה לא שמה לב אבל זה מה שעושה לו את זה לגבי שיש לי מילה ...

 

 ומילה  אחרונה לבנות הבלוג הקבועות אני מרימה כוס יין באמצע היום 

 ואומרת לחייכם 

ולחיי הקטישיות

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 5/11/2012 10:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lily_ kane ב-5/11/2012 15:26



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)