לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2012

הלילה הזה


הלילה הזה ...

 אני זוכרת אותו  כאילו היה אתמול הלילה הזה שהיתי בת 9 וקצת

 וההורים שלי היו בתהליכי  גירושים קשים של כמה שנים טובות.

חזרנו מהפסטיגל

 הכל היה הפוך

 אבא היה גר ממלנו

 שוטרים היו בבית

 פחדתי

 רעדתי

 כי תמיד הרגשתי ופחדתי מהכח שלו

לוקחים אותו

 השנאה שמתפתחת  באותה שניה

 לא צריך לדבר

מבינים הכל 

 המיקרו הפוך

 אישומים על כך  שבגדה  בו בלי סיבה

 

 אני שונאת אותך אבא

 שונאת אותך מהרגע שהרמת יד עליה.

 שונאת שנבראתי מהזרע  שלך

 ואפילו נגעלת מזה.

 

 שונאת  להזכר בך

 שונאת שאתה מזכיר לי  כמה אני לא שווה כלום

 

אף אחד  לא באמת יודע

 כמה שנאה יש לי אליך

 

 מה נתת לי בחיים?

 חוץ מסבל?

ומה נתנו לי בעצם החיים?

 

ואם נבראתי מאהבה..

 אז למה אני לא זכאית לאהבה

 כי לא נבראתי מאהבה

 נבראתי

 ממחיובות אליהם

נבראתי לצעקות

לוויכוחים 

 להסתעריות

 

אך בלי טיפת אהבה 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 24/11/2012 15:51  
הקטע משוייך לנושא החם: אלימות נגד נשים
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וני ב-26/11/2012 10:40



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)