לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

פותחת עסק


 אתמול  עינת (החברה הכי טובה שלי ), 

 באה אלי לאכול ארוחת בוקר הכנתי לביבות 

הנה לכם תמונה 



 

 

יש לציין שהכנתי  הרבה וזה כבר נגמר ,  אחכ   הלכנו לבית שלה

 אני לצייר והיא לעשות פסיפס .

 אכשהו הגענו  לדבר על הפסיפס ולפתוח עסק של זה אנשים יזמינו הזמנה  אישית אנחנו  נעמוד בדד ליין ונקבע מחיר לפי זה.

 במרכז פה  זה הולך כל האמונות של זה.

וכרגע זה נראה  ממש טוב.

 


 

מבחינה זוגית מרגיש  לי שאם אני אוותר על רון ,אז אפסיד אבל  כמה אפשר לחכות לו שיצא  מהבריחה שלו?

 לעומת זה אורן   שולח לי כל הזמן הודעות ומתמיד.

ואפילו אולי גם קצת נהיה לי משיכה אליו עקב זה

ניתן לזמן לעשות את שלו אני צריכה לראות איך אני מחברת את כל התמונה

 


 

אתמול כמו שאמרתי לכם הלכתי לצייר

 לא סתם ציירתי באחת המדיטציות שעשיתי  ראיתי ככה את הגוף שלי מתחלק

 אמרתי את זה למדריך שלי והוא כנראה אמר  שזה משהו

 אבל אנחנו לא יודעים למה הגוף שלי בחר להעביר לי את המסר הזה

 הוא הציע לי פשוט לצייר את זה אז ציירתי  המשולש  זה  משולש האנרגיה , הקו אדום עדיין לא גילתי מה זה

 והכתום זה פשוט הרגש  

 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 16/12/2012 10:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-17/12/2012 09:42



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)