לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

סוף העולם שלי




 היום יום שישי עבדתי  , והופתעתי לגלות שאני חיה ולא הגיע  סוף העולם . (לא באמת )

הנהג מונית בא לאסוף אותי כמו בכל יום שישי , הגענו מוקדם  לעבודה  הספקתי להדליק את כל המחשבים במחלקה  הלכתי להכין קפה , שתיתי את הקפה 

אני מספרת לכם בפירוט את עלילות הקפה כי בבוקר  בדכ אני לא מספיקה לשתות קפה  וקורה שבשעה הראשונה של  העבודה אני מקלידה  לאט מאוד  ולפעמים גם האחמשים מעירים לי שאני לא מפוקסת.

כי אני אוהבת לשבת לידם , מפה לשם  הגיעה 8:00 החתמתי כרטיס   התחלתי לעבוד .

 

כמה סימינים שהיה  לי סוף עולם  עצוב :

*  הקדמתי בשעה  לעבודה ואפילו לא שילמו לי על זה  כי אפשר להחתים רק ב8.

*רוני (שם בדוי )  חבר לעבודה  חופר הגיע למשמרת ,  עד שאתמול  ידעתי מה זה לעשות משמרת בשקט ובריכוז ,  הרי היתי איתו כל השבוע  במשמרות והוא  לא הפסיק לחפור כיאלו הספורט שלו זה לפתוח את הפה  ולדבר.


 

השעה של הבוקר  באה לי בהפתעה  בשקט ,  בשעה השניה הבנתי  בדיוק למה רוני יצא  אתמול והוא  היה עייף לקח לו שעה להתעורר ,

  בהפסקה הוא נזכר שיש לו פה  איזה פלא!!

בנתים   דיברתי  עם  נסטיה ,  רוסיה נחמדה  שאני אוהבת לדבר איתה.

 מצאתי כמה טעיות  שזה שווה אצלנו בונוסים.

ועברה שעה הפסקה ראשונה 

 רוני אומר ואייי איזה עייףף אני יצאתי   אתמול .

 ואני בראש שלי זה מסביר הכל ..

 נגמרה ההפסקה הראשונה .

 רוני מספר לכל החברים שלא עבדו איתו כל השבוע מה עבר עליו מיום ראשון עד היום (  שזה דברים ששמעתי לפחות  50  פעם)

המשכתי בשלי

 הכנתי מרק  לארוחת בוקר.

חזרנו עבדנו רוני המשיך לדבר ,   אני רוצה שיוון זכיות ,  אני רוצה לקבל משוכרת של 30  אלף שקל  ,  אני רוצה    אני רוצה אני רוצה במשך חצי   שעה. 

הגעתי לאפיסת  כוחות אז אמרתי לו רוני אני רוצה שתסתום זה אפשרי?  והוא חצוף אמר לי את חדשה מידי  בשביל להגיד לי לסתום אז אחת הוויתקות גיבתה  אותי  אני גם רוצה שתסתום !#^

טוב מפה לשם הגיעה שיחה על אשכנזים ומזרחים ואותיות גורניות יש לצין שרוני בחור תימני מראש העין אז הדיבור שלו  זה רק  באותיות גורניות.

המדריך של ההדררכה בא  ואומר שמעתם סוף העולם יהיה ב12:12:21  

( הפסקה בכתיבה ג'וי רוצה לצאת לעשות פיפי ).

טוב  הגיעה 12 רוני צועק   12 בוווום

( כי יש  לנו קטע  בעבודה לשחק  7 בום)

12 בוםם סוף העולם !

ואז  בני  אומר לא  לא רוני זה ב12:12:21  טוב  המשמרת עוברת בדיבורים 

הגיעה  12:15   רוני מתחיל בנאום פרידה ,   כיאלו עוד שניה  הוא באמת מת , ואמא אני מצטער וסבתא   שלו עושה תקובנה הכי טובה בראש העין ובלה בלה בלה .

12:20  רוני :  אני מתרגש . עוד שניה סוף העולם ( באותה דקה   גם אני התחלתי להאמין כי   הגשם התחזק פתאום ).

12:21   רוני :  נו הגיע  סוף העולם?

מישהו בחדר  :  לא עוד כמה שניות 

 כעבור כמה שניות,

רוני: מה זה  אנחנו בגן עדן  ?,  נסטיה  איך הגעת לגן עדן אם אכלת חזיר?  מה זה סתיו גם את פה??  איך?

 זה גן  עדן?  אז מעניין מה זה  גהנום 

הצתה של אחרי  דקה :

 רגע אני עדין עובד אז אני לא בגן עדן אני בגהנום (הכי מצחיק שהוא באמת מאמין לעצמו בקטע של גן העדן  והגהנום זה היה ממש אמית ) 

אמא'לההה מה יקרהה ליייי 

 אממאאא

 אנחנו בגהנום 

 נקליד לוחיות עד   אין סוף 

 יאווו אלוהים סלח לי לא התכוונתי להתנהג ככה

 בבאלה  

 אמאלה

   ככה  30 דק

 על גן עדן וגהנום 

 אז זה היה סוף העולם שלי 

 

 

חישבתי היום את המשכורת   זה יהיה בסביבות ה3500 ,   שזה לא הרבה אבל זה רק ההתחלה

 

 המשכתי עם הפסיפס ודי התקדמתי עם הלב  רציתי לסיים אותו מחר אבל אני מוצאת תעצמי עייפה וצריכה לנוח


 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 21/12/2012 21:47  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף העולם?
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית ס' ב-22/12/2012 09:39



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)