לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

אוהב אותך


אתמול אני ואורן לא נפגשנו הייתי עייפה אחרי העבודה ורציתי להכנס למקלחת להכנס למיטה ולראות חטופים .,  זה מה שעשיתי הוא התקשר אחרי זה דיברנו קצת בטלפון.

 אמרתי לו שהיום יהיה לי קשה שלא נדבר כי חבר נורא טוב שלו מתחתן .

הוא רצה שאבוא איתו תרצתי לו שאין לי שמלה מתאימה  , והוא אמר שיש את השמלה שקנתי שבוע שעבר שהיא מהממת .

 ואז הוא חזר בו טוב אבל גםככה  אני כל הזמן ירקוד אז  לא יהיה לך מה לעשות כי אני ארקוד עם חבר שלי.

 הגבתי בשקט כי הרי אני גם ככה עובדת ערב .

 ןאז הוא אמר כזה

 מה גם מחר נישן לבד?

 אמרתי לו שכנראה שכן אני לא אחכה ל4 בבוקר שיחזור וגם ככה אני צריכה לקום ב6 בבוקר ואין מצב שיהיה לו כוח להסיע אותי עד לתחנה של ההסעה.

הוא אמר לי  ס' אני עייף.

 לא רצתי להרפות ממנו ולתת לו לישון , אבל זה היה צריך לקרות בסופו של דבר

ניסתי לעשות לו רגישי על כך שהיום לא  נדבר אבל   בתאכלס אין מה לעשות

הלכנו לישון בהרגשה לא נעימה 

בבוקר הוא שלח לי הודעה  :

אורן :  בוקר טוב מתוקי ..

 אני : בוקר..

אורן : מה את עושה ערה כל כך מוקדם את עובדת ערב .

 אני :  אני לא מרגישה טוב יש לי כאב בגרון , חוץ מזה אני עדין מחכה לסליחה של אתמול.

אורן :  עוד משהו?

אני: סליחה נשיקה  וקפה למיטה לא אתנגד לזה.

 

הגענו לזה שיש ימים כאלה עמוסים ואנחנו צריכים גם להתגעגע אחד לשני,  אנחנו גרים במרחק של רחוב אחד מהשני 

 ואין מה לעשות יש ימים שלא נראה אחד את השני .

ולא נישן ביחד.

ושצריך להתחשב אחד בשני .

ואז הוא אמר   

ס ,  אני יעשה את  הקפה למיטה כי אני אוהב אותך לא כי אני מרגיש אשם.

אוהב אותי?

כן, ואת?

אני עדין לא אוהבת אבל אני בדרך.

הוא  קפץ לרחוב שלי לתת לי נשיקת בוקר טוב ונסע ללימודים 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 26/12/2012 07:42  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-27/12/2012 20:16



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)