לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

שכבנו במיטה


 אתמול  היה ערב מדהים , 

 יצאתי לכיון הבית שלו בפעם הראשונה ברגל הוא הדריך אותי איך להגיע  אליו ברגל 

 כי להגיע אליו ברגל ובאוטו זה שונה.

הגעתי לבנין הוא פתח  לי את הדלת

 הגענו יצאנו למרפסת קצת

 התחבקנו  במיטה אמרנו שנראה סרט.

 ובהתחלה  כבר התחלנו להתנשק

 הוא שאל אותי סיימת עם המחזור?

 חייכיתי ואמרתי שכן .

 בשניה אחת הוא עלה עלי ,התחיל לנשק אותי.

נישק אותי בלי סוף

 תפס אותי בכוח 

 אמרתי לו שלא לא מתאים עכשיו.

הוא הסכים שמתי עליו את הראש ודיברנו תוך כדי נרדמתי עליו  כמה דקות

הוא העיר אותי ואמר שאנחנו קבענו שהיום אני לא ישנה אצלו.

 ה  הגענו  שוב לפוזיטדציה שהוא עלי 

 לא התאפקתי עם הדברים שהוא עשה לי התחלתי לגנוח

 הוא שם   לי יד בפה כי החדר של ההורים שלו צמוד ליחדה.

הוא התחנן לחדור אלי , הרגשתי את החום שלו כמעט בכל איבר בגוף.

הוריד לי תמכנס לאט לאט

נישק אותי נשיקות רכות

הגיע לפתח שלו

 ליטף אותי שיחק באצבע

נישק אותי שמה

 גופי הצמרר 

עלה למעלה לנשק אותי

 ואז בהפתעה חדר אלי  בכל הכוח 

 נסיתי לשלוט 

אבל הוא לא נתן לי

 רצה שאשאר למטה 

 ואהנה

 אחרי  

הוא זין אותי חזק ועמוק 

גמרנו

הגיע 4:30 

 לא רצינו ללכת אבל היינו חייבים לקחת אותי הביתה  אחרי  ערב סוער 

כל אחד ישן לבד בסופו של דבר

 כי לכל אחד יש תסידורים של שבת בבוקר לו ללמוד

 ולי להיות עם המשפחה האהובה

 קיצר 

שכבתי עם מישהו כל כל חזק ועוצמתי  אחרי  חצי שנה 

 וזה היה  עצום

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 29/12/2012 12:00  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית ס' ב-5/1/2013 14:43



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)