לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

בא לי אותך


אתמול בלילה שכבתי במיטה שלי  כבר לקראת שנה אורן בדיוק חזר מהעבודה והחליט להתקשר אלי..

 את באה אלי?

 מתי?

 עוד  10 דקות תהי למטה אני בא לאסוף אותך.

 נעלתי נעלי בית צחצחתי שיניים והוא כבר  צופר למטה לקחתי מפתח וטסתי אליו.

 פתחתי את הדלת וישר הוא קופץ ומנשק אותי , כל כך התגעגעתי אליך הוא מלמל לעצמו והנהג  מאחורה צופר לנו.

 " לא יכולת לבחור  ברחוב יותר צר לגור  בו " , יאלה לא  משנה טסנו אליו הרמזורים בדרך כולם  ירוקים .

מגיעים אליו הדלת במעלית נסגרת עולים  הגוף שלו נצמד אלי.

מנשק לי את הצוואר .. מגיעים אליו לדירה הדלת נטרקת תוך שניה התיק על הרצפה  אני על המיטה  והוא בלי נעלים כבר

 מחזיק בי

 כמה התגעגעתי לגוף המדהים שלך.

מוריד את החולצה שלי ומופתע שאני בלי חזיה הוא אומר  כזה  מה?! למה  את בלי  חזיה?!

ואני  אומרת לוו כי ידעתי שהיא לא תשאר עלי  הרבה זמן .

 הוא מחייך ומנשק מנשק בכוח יש לו את הקטע הזה להראות את הכוח , כאלו הוא השולט .

 גם שניסתי להיות מעליו הוא לא נותן לי  הפעיל כוח ועצר אותי להיות למטה.

שדיברנו על זה אחרי הסקס הוא אמר שהוא לא שם לב לזה אבל אם רציתי להיות למעלה  יכולתי .

 הגיע לחזה שלי ,

 מלמל לעצמו  כמה הוא אוהב  את הגוף שלי

נשיקה  לפיטמה   כמה הוא אוהב .

 אני רוצה שתמצצי לי גם  הוא אומר לי.

  מללקת לו את הכיפה ,

 הוא לא מוותר על השליטה אבל פה אני נלחמת איתו 

 כי  פה אני יודעת במה אני טובה.

 מללקת לאט לאט

 ומכניסה הכל .

"אני אוהב איך שאת מוצצת"

 הוא הופך אותי  ומתחיל לרדת לי גם

 הוא טוב בזה אין ספק   אני מוצצת לו  חזק  יותר עוד ועוד מכניסה הכל 

  הוא מספיק לדקה

  הופך אותי עוד פעם אני חסרת שליטה אני יכולה להתרגל לזה.

 לוחש לי באוזן שהוא אוהב אותי.

אני עדין לא אומרת לו את זה כי אני לא מרגישה ככה

נכנס בי לאט לאט

  אני משחררת גניחה קטנה

    כולו בי

 הוא רוצה להיות הכי עמוק שיש 

 הוא יוצא ונכנס בעוצמה נכנס ויוצא עמוק יותר

מחזיק לי תישבן ואומר  שהוא אוהב כל איבר בגוף שלי

 הרגלים שלי על הכתפיים שלו

 הוא נכנס  בי חזק  יותר

  הוא מפחד להעיר את השכנים שם לי את היד על הפה

  אני  לא מפסיקה הוא כזה טוב במיטה אין ספק 

בזמן שאני שוכבת איתו אני מרגישה שרירים שלא ידעתי שקייימים אצלי

הוא מחכה לי רוצה לגמור יחד איתי  משחק לי באצבע  בדגדגן תגמרי כבר

  הוא שואל אותי נגמור עכשיו?

 אני אומרת לו כן הוא מוציא אותו  עוד פעם  ונכנס בי הכי עמוק שיש עוד כמה פעמים כאלה

 והנה גמרנו יחד.


אני מרגישה שלאחרונה הבלוג שלי עוסק רק בחיי המיטה שלי

 כי זה קורה הרבה ואני רוצה להעביר לכם את התחושה 

 מאחלת לכם שנה אזרחית טובה

 עכשיו קמתי ואני רצה זריז למקלחת 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 31/12/2012 10:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-1/1/2013 09:49



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)