לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

מותשת


 לאחרונה אני מנסה לטרוף את כל העולם ביחד,  אם זה בעבודה או בעסק הקטן שהקמתי  ,  או באימונים בתיקשור ועם אורן.

 דווקא שהכל  טוב ,

 מרגיש לי לא טוב.

  אני מחפשת לאתגר את עצמי בעוד כל מיני מקומות...

 אתמול היתי צריכה את אורן  רק לחבק אבל הוא חולה  , והוא קם מוקדם ללימודים.

אז הוא העדיף שלא 

פשוט  הגעתי הביתה אחרי משמרת  שעברה לי די קשה , מלאה במחשבות , 

 הוצאתי את הכלב ,  שטפתי את הגוף,  שמתי גופיה ומכנס ונכנסתי למיטה .

הוא הרגיש שאני עצבנית טיפה בשיחה אז הוא לא התקשר להגיד לילה טוב , הוא  נתן לי להרגע לבד.

 במיטה המחשבות לא פסקו ,  עצמתי את עיני

 הרגשתי את הכבדות ונרדמתי.

אורן העיר אותי היום אמר שהיתי חסרה לו אתמול בלילה ,  והוא מקווה שנרגעו הרוחות מאתמול .

  אני צריכה להבין שכרגע  אני לא מרכז החיים שלו , לא שזה כואב לי   כי אני עדין לא אוהבת אותו .

נתתי לעצמי  שבוע הבא חופש  ,  יום אחד להפחית משמרת אחת.

 זה מותר .

וזה כדי.

 כדי שאוכל לחדש  כוחות.

 מחר היומלדת של אורן  חוץ מלבוא לישון איתו  אני לא  יודעת מה אעשה לו עדין מה אספיק בכלל

 עוד מעט אני עומדת ללכת לעוד משמרת

  מקווה שהיא תעבור מהר.

 אתמול  חזרתי להתאפר  קצת

 לנסות להרגיש עם עצמי מושקעת גם בעבודה ולא רק באירועים שקשורים לבחוץ יותר.

:)

 האזרחית מאחלת לכם שנה  אזרחית מתוקה  מעולה ומלאת זיכרונות מתוקים וגלים גבוהים שיש :P


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 1/1/2013 12:45  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המצלמה ב-2/1/2013 13:15



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)