לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

שיחות לילה


הקדמה:

בצבא היה לי חבר  חודשיים   מהתקופות הקצרות  האלה , הוא נגמל מסמים  ושהינו ביחד הוא חזר לסמים .

 נפרדנו וניתקנו קשר.

 לאחרונה הוא שמע שעברתי לרמת גן ,והתקשר אלי   אמר לי שנתתי לו הרבה כוח בתקופה שהינו ביחד 

  שאלתי אותו מתוך התענינות מה הוא עושה היום\

 הוא סוכן מכירות  בסוכנות רכבים

 התלהבתי  שהוא נמצא במקום טוב עכשיו.


 בכל אופן אתמול  היתי  ממש  עייפה ואורן אמר שאין צורך לבוא אם אני עייפה כי עד שהוא יכנס למיטה יקח זמן כי  נשאר לו כמה תרגלים  לעבודת הגשה, הלכתי  הביתה 

 ודני (הבחור  שספרתי מלמעלה  ) התקשר  והנפיח אלי מחמאות 

  השבתי לו שהמקום שהוא נמצא שמה היום  זה לא בזכותי זה בזכות הכוח רצון שלו, 

 הוא אמר שהוא חייב לפגוש אותי השבתי לו שאולי בראשון  והוא השיב שהוא חיב לספר לי משהו פנים מול פנים.

  הגעתי הביתה התקלחתי והתקשרתי לאורן להגיד לו לילה טוב , סיפרתי לו על הבחור אורן לא בחור  קנאי אבל הוא זרק לי  את כזו תמימה.

 לא מפריע לו שאפגש עם דני כי הוא סומך עלי .

 אבל רק אז  הרגשתי את האהבה שלו אלי בטון דיבור שלו , סיפרתי לו על הנהג שהשתגע מהבושם  שלי 

ואז הוא דפק לי כזה כולם זורקים לך מחמאות

 המשכתי ואמרתי כן

 דיברנו על אמא שלי שהוא חושב שאני צריכה למצוא לה זוגיות ,

 ואז אמרתי לו קודם אני צריכה למצוא לי זוגיות לא?

ואז הוא אמר לי כן?

 אמרתי לו כן , שהוא נותן לי תחושה שאני לא יודעת מה הוא מרגיש.

ואני לא בטוחה שהוא אוהב אותי.

הוא שאל למה אני אף פעם לא אומרת לו שאני אוהבת אותו 

עניתי לו שקשה  לי כרגע  עם לתת עד הסוף את הלב שלי אבל זה בהחלט  בדרך.

בקיצור היתה שיחה טובה הרגשתי שהוא אוהב אותי באמת  ואני סתם אוכלת סרטים שלא , החלטנו שבסוף הסיסמטר  שלו נסע לצפון  לצימר ולטייל .

 כי די נמאס לנו מהיחדת  דיור שלו כן יש לנו פרטיות 

 אבל לא לגמרי  כי החדר של ההורים שלו צמוד ליחדה  .

כיף לי איתו 

הוא טוב בשבילי

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 2/1/2013 10:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-3/1/2013 09:30



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)