לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

אין זמן לנשום


הכל  כל כך מרוכב  אני משתדלת לעבוד כל כך  הרבה כדי  להוריד את החובות שלי  , מהחודש הזה שלא עבדתי .

ובכל זאת אני צריכה לכוון את הזמן שלי גם לאורן  , לאחרונה לא טוב  לי איתו  שישי  באתי אליו.

אחרי שבועיים שלא ראיתי אותו האמת שלא היה לי כוח בכלל ללכת.

אבל זה היה מבחינתי  מבחן   שכבנו במיטה הוא נישק אותי ואני התחבקתי איתו

הוא הרגיש בתוכו שמשהו מוזר .

הוא היה עייף מהלימודים ושמתי לב לזה , אבל בכל זאת הוא   רצה סקס , 

 עצרתי אותו ואמרתי לו שלא בא לי .

 הוא חשב  שאני סתם קשה איתו ונישק אותי במוקומות שאני הכי אוהבת ואז צעקתי אורן !

 לא בא לי!

הוא עשה פרצוף   מוזר  וחזר לחבק אותי  שאל אותי אם קרה לי משהו ?

 כי העיניים שלי עצבות .

 בתוכי היתה תחושה שלא בא לי על זה יותר בא לי  ללכת הביתה

שלא בא לי יותר

 אבל נשארתי הוא נרדם ,  נרדמתי איתו .

 אחכ קמנו 

 הוא התנפל עלי בנישקות אמר שהתגעגע אלי .

הפעם לא יודעת למה

 נתתי לו הוא גמר כל כך מהר.

 שבקושי הספקתי להנות.

הסקס הזה הרגיש לי שפתרנו את כל הבעיות בנינו עד שאתמול ששלחתי לו הודעה שזה מפתיע שהוא עדין איתי חודש

 ואז הוא כתב לי  הודעה " בכל זאת יש בך המון דברים שמדיאגים אותי".

 

אין לי ביטחון בקשר הזה בעיקר בגלל שהוא בתקופת לימודים .

קשה לי עם זה

 ממש 

 אני לא יודעת איך לאכול את הכובע הזה

 ואם זה יהיה ככה כל הזמן.

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 21/1/2013 10:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-22/1/2013 11:18



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)