לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

חודש עם בחור אחד


אני ואורן חגגנו  חודש של זוגית מגניבה  שבוע שעבר ולאט לאט אני מבינה שעשתי  את הבחירה הנכונה .

במהלך החודש הזה לא היתי בטוחה בזוגית הזו היו לי הרבה לבטים.

 הרבה בעיות כגון:

* שהוא לא מספר להורים שלו שאנחנו יחד .

*שאני לא ישנה אצלו.

*שהוא גדול ממני בחמש שנים.

*שהוא בוגר , שהוא   עוד שניה אחרי תואר ואני רק בהתחלה של זה.

 

בשישי הלכתי  אליו בלי שום  מחשבה מה יהיה החלטתי שאני רוצה לספר לו מה עבר עלי  כמה מבטלים אותי בחיים האלה ... אבל הגעתי  התיישבתי על כיסא.

הוא לא הבין למה אני לא נכנסת למיטה ומתחילים לראות סרט .

חיבקתי אותו חיבוק אורך.

הוא לא הבין מה יש לי  שאני רק מחבקת אותו ,

התחלתי פשוט לבכות והוא עודד אותי דיגדג אותי ואמר לי " ס'  אני לא רוצה שתבכי שאת איתי שאת  איתי את תהיי האישה הכי מאושרת שיש ,  אני יודע שלא קל לך עם הלימודים שלי ואני גם מרגיש שהקשר הוזנח.. אני אוהב אותך , אני אגרום לך כל החיים רק לחייך."

נישקתי אותו ואהבתי אותו התמסרתי אליו עשינו אהבה , התכרבלנו אחכ  אני רוצה להתרכבל איתך ככה לילה שלם..

קמתי מעליו עם חיוך

ללילה שלם?

הגיע הזמן שתתחילי לישון פה .

היתי בשוק שזה בא ממנו ואחרי תקופה קצרה כל כך.

עשינו עוד פעמיים אהבה 

התרכבלנו 

  וב3 לפנות בוקר 

 החלטתי שעוד לי מוקדם לישון אצלו

ומחר הוא צריך ללמוד , אז  ביקשתי ממנו שיקח אותי הביתה.

אבל הבנתי  אחרי יום אומנם שהוא הגבר שלי 

שאיתו אני רוצה להמשיך לעת עתה

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 27/1/2013 10:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mr. Complicated ב-3/2/2013 19:03



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)