לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

היי אתה שמה למעלה


היי אתה  למעלה שמה?

 מה חשבת לפני שלוש שנים בדיוק

 באותם מוצאי שבת נוראיים

 שהחלטת לקחת את האקדח לטעון  ולשים לך שני כדורים בראש?

היית כבר אזרח אתה יודע?

 באותה תקופה  חלמתי  כבר שיגיע אוגוסט  שאני כבר אוכל להנות מההאזרחות .

 היית בפלוגה מפקד מצטיין אז , תמיד אמרו את השם שלך 

 תמיד רציתי להיות מפקדת   טובה כמוך אתה יודע?

אתה לא יודע כי אף פעם לא סיפרתי.

תמיד שאפתי לתת מעצמי  מאתיים אחוז

להקשיב לחיילים לעזור להם.

 אתה יודע שאתה   אחד הסיבות שנהייתי מפקדת?

אני זוכרת את המשמרת הראשונה

 שקמת עם חיוך

 ואמרת לי היום הולכים לרכוב לתפוס דברים.

החדרת בי מוטיביציה.

 ואחרי שנתיים שכבר היתי מפקדת די וותיקה בדרך לשבוע אימונים עם החיילים שלי , שמעתי את זה

 שוויתרת לעצמך

 עם שני כדורים בראש

 בגלל אהבה נכזבת.

 בכיתי בשקט באוטובוס

ניגבתי את הדמעות 

 כהחבר הכי טוב   שלך חזר מהלוויה

 בכיתי כמו ילדה קטנה באוהל

כל הפזמיניקים בכו

 באמצע השטח

 הדלקנו נר  נשמה ובכינו

 הינו מבואסים

כל השבוע

 הינו באבל עליך

כבר שלוש  שנים אנחנו באבל עליך אתה יודע?

 התמונה עם החיוך של המשמרת הראשונה שלך תמיד עולה בי

 אני שונאת פרידות אתה יודע?

 בעיקר שהן התאבדיות

זה סיוט בשבילי

 באותו יום נשבעתי להיות מפקדת אנושית למרות שהמקרה שלך  היה לא בגלל הצבא

באותו  יום היתי מפקדת עד שירותי 

 אני  היום חזקה  אתה יודע?  כי למדתי   ממך  שכלום לא ישבור אותי

 שאתה  תיתן לי כוח מלמעלה

 אתה יודע לא היינו קרובים אבל השפעת עלי

 נתת לי דוגמה 

 וגם היום אתה ממשיך לתת לי דוגמה 

 

 

יהי  זכרך ברוך 

 שלוש שנים

 שלוש  שנים שאתה לא כאן 

 שלוש שנים  שאנחנו עצובים

 פלוגה שלמה

 זוכרת אותך

 למרות שהיית שקט

 למרות שלא  ראינו אותך ברוב המקרים

 

 

אני מבטיחה לזכור כל הזמן אותך

 להנציח אותך

 ולספר על איזה מפקד טוב  הית

 ולא איך השתגעת ודפקת לעצמך  2 כדורים לראש

 למה לזכור את זה?

 ולא את הרגעים היפים?

 

 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 17/2/2013 01:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האזרחית ס' ב-19/2/2013 09:46



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)