לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2013

לפני ואחרי


 השינוי שחל  בי לפני ואחרי  ושוב  בנושא עדן .

אולי זה חלק מהתבגרות שלי בעיקר  או לא יודעת מה , אבל לעדן  תמיד היה חשוב שנשאר החברות הכי טובות שיש ואף אחד לא יתפוס לה את המקום .

 לצערה   יש כבר שתי חברות שתפסו לה את המקום שהן חגית ומאיה .

 

 בחגית( חברה מהעבודה שיש  לה גם את הבלוג שלי)-  יש  לה את כל מה  שצריך להיות בחברה טובה  , היא  מקשיבה , היא תומכת  , גם אם משהו לא יראה לה היא תבוא ותווכח איתי  ( אנחנו מתווכחות  כל שתי  דק)   בעבודה  אמרנו השבוע  אם יהיה יום שלא נתווכח   בו     סימן שקרה משהו ומיד כולם  צחקו .

 

מאיה  ( חברה מהבלוג  שנפגשה איתי )- מאיה חוץ מחגית היחידה שנפגשה איתי מחוץ לכותלי הבלוג שלי  , אני משערת כי אני  חוששת לפרטיות שלי. אז   אני עוברת תהליך  של  ביטחון עם האחר לסמוך עליו  בעיניים עצומות.

מאיה יודעת להקשיב ובעיקר לכוון עם מי כן ללכת ועם מי לא ללכת ,   יש לנו אותה שפה , אותו קו מחשבה .

 אנחנו בעיקר משלימות אחת את השניה . לאחרונה גם התחלנו לצאת  בימי שישי   להסתכל על בנים   ולבלות יחדיו.

 

 עם עדן זה כבר לא ככה ,  אני יכולה להגיד לכם שפעם היא מילאתה  את החלק גם של מאיה וגם של חגית  אבל היום כל כך הרבה דברים השתנו  סתם לדוגמה  שהיא ביטלה לי את ההופעה בחמישי בדקה ה90  , הראה לי  שאני  לא יכולה לסמוך עליה.

 שהיא חפרה לי ביום שישי  כל הלילה ,  למרות שידעה שאני רוצה ללכת לישון מראה את החוסר אכפתיות  שלה ממני.

 את זה שהיא הזכירה  שאני חייבת לה 150 שקל  ( שלא היתה לי  הזדמנות עדין להחזיר לה כי לא נפגשנו) הראתה לי שגם היא לא סומכת עלי.

 את זה שאני לא ממהרת להפגש איתה ,  פעם היינו נפגשות 4 פעמים בשבוע היום  בקושי פעם בחודש אני נפגשת איתה.

 פתאום הכל השתנה , כל התפיסה.

 אבל בעיניה לפי מה שנראה לי כלום לא השתנה ,   היא עדין באה ומספרת לי הכל  .

 אני במקומה לא היתי סומכת עלי  .

 במיוחד אחרי ריב כזה

 מזל שאני סומכת על עצמי שלא אשתמש  במידע הזה.


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 28/7/2013 08:19  
הקטע משוייך לנושא החם: לפני ואחרי
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המתמטיקאי ב-29/7/2013 19:29



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)