לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

שבוע עבר


  מדהים שלי מי  היה מאמין  שאחזור לכתוב  פה  בזכותך כמעט על בסיס  יום  יומי

 המחשבות שלי נודדות   בפעם  הבאה שתשאל  אותי על מה אני חושבת... אגיד עליך , ועל   איך שדאגתי  לך שהיית שמה  בצבא .

 בא לי כבר  להרגיש חזרה את החיבוק שלך , הוא ממש חסר לי  בייחוד  היום שלא ידעתי מה לעשות  עם העצבים שהתצברו   לי   בגוף בימים האחרונים.

  אמרתי  לעצמי שהפעם  זה יהיה שונה

 הפעם   אני לא   ארעיף את כל האהבה   שלי ישר

 אבל איך  אפשר שלא?

שאתה  שם  רחוק ממני.

יושבת מול מסך וכותבת לך  ושומעת את  השירים הכי קיטשיים שאפשר.

 כולי צפיה רק לך

 ואולי  בכל  זאת תקפוץ לבקר אותי  לפני שאני  מתחילה ללמוד..

 אני עוד  בשוק איך האדישות שלך לא מוציאה אותי  מכליי אבל    משהו  בך  גורם לי לרצות בך שוב ושוב .

 רק תעשה טובה חייל שלי 

תשמור על עצמך 

תשמור עלי 

 ותחזור אלי   כמה שיותר מהר 

 כי אני לא בטוחה    כמה אני עוד  אוכל   לחכות :)

 תן לי  עוד קצת מהכח  שלך ומהשלווה שלך

 שבת  שלום  מדהים שלי  מחכה לך בבית  בקוצר רוח !


  אתם בטח  תוהים לעצמכם  איך אני נמצאת  שמה    שבוע אחרי ההכרות..

  האמת  שאני לא יודעת להסביר את זה

 זה פשוט שמה וכמה  שקשה לי להגיד  המילואים האלה שלו  רק  מחזקים אותנו

 ואת הקשר שלנו

 כמה שאני מתגעגעת  לריח  הבושם החמוץ שלו למרות  שאני לא אוהבת  חמוץ

 ולמחוות הרומנטיות שלו

  מנסה להתרגל  לאזעקות   העולות וירודות

 זה לא קל

 אבל אני  מאמינה שנצא  מזה 

 מאחלת לכולם  שבת שלום

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 11/7/2014 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)