לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

אל העולם שלך


קמתי  לבוקר  קשה ואכשהו  הוצאתי את זה  עליך

 ישנם עליות ומורדות  בקשר  שלנו אני מרגישה שאני מתפרקת  איזו  זכות יש לי?

אתה  שמה  במילואים שבוע  וקצת  כבר  הספקתי  לספור את  הימים לא ישן 

ואני  מה  שאכפת  לי  זה רק מעצמי .

מתי נישן  יחד מתי  נצחק יחד  מתי אשמע   את  הקול שלך

מתי תענה לי להודעות..

שאני  עוצמת  את העיניים  אני רואה  את הפנים שלך מולי

אבל  אתה  לא  פה ..

בא לי  שתחזור  כבר ונהיה  בים עם פירות  ובירות  בעולם  שהכל כחול  וטוב

שתבציר  בי  לעזוב את  העיסוקים שלי ולהתעסק  בך

לקום לידך לחייך  שתחייך  לי  את החיוך המהמם שלך

 שתחבק אותי

 שתעטוף   אותי 

 שתנשק  אותי

 שתהיה   כאן 

ולא  ליום של אפטר

 קשה  לי  בלעדיך  ממש

 אני רוצה להריח שוב את הבושם שלך

   אתמול  דיברנו  בפון  ולא זכרתי  חלק מהדייט   הראשון והאחרון שלנו   הרגשתי   כזו מעפנה 

 כיאלו  מה?

 תאמין לי   שכמה  שאכתוב פה  

 אתה לא תדע  כמה אתה באמת  חסר לי

 


אני  בטוחה  שאני מאוהבת  בו , אבל  לא  בא לי להגיד לו עדין  בא לי להגיד לו  שיהיה פה שיהיה קצת יותר  מוחשי

 שאחייך  לפניו

 בנתיים אני לבד   אבל  עוד  מעט הוא יחזור

 המצב  ירגע

 אני אפסיק לקום מאעזקות 

 אני יאהב אותו ויעניק לו

 והוא יתן  לי בחזרה

 אני  מתפללת עליו כל יום

הוא  אמר  שהוא  נתקל  בעוד  מישהו  שמה בצבא  שרק התחיל  מערכת יחסים    

 

 התחיל  סימסטר   קיץ  אתמול  היה  קשה  להכנס  לריכוז בין אעזקה  לאעזקה  למרות שאתמול היתה אחת

 טוב  אני מרגישה  שאני חוזרת על עצמי

 אוהבת אותכם  שמרו על עצמכם ויום טוב

 

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 16/7/2014 11:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)