לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

המתח הזה


 כבר   לא  עומדת במתח  כל שניה  יכולה להיות  אזעקה   ,  הלכת לישון מוקדם היום נסיך שלי

 ואני יושבת  לכתוב  לכתוב  לי  לכתוב לך .

 שמתי מוזיקה ואני רוקדת בסלון לנתב את הלחץ למקומות אחרים

מתי  יגיע הלילות שנהיה  בדירה שלך אני   מרגשה  שאני  משתגעת  שבא לי אותך במתכונת טיפה  שונה למה  אני  לא יכולה להיות סבלנית?

אולי   זה  בגלל  ששנה  לא היתי  בזוגיות  ואני לא  יודעת איך להגיב  לזה פתאום

 אני כל כך רוצה להיות איתך

 כמה אני רוצה אותך אתה לא מבין..

רוצה  לאהוב  אותך

 להתאהב  בך כבר

 אבל מצד  שני אני פוחדת לאהוב אותך  בגלל   שאנחנו כל כך שונים בגלל שאתה     לא מראה חום ואהבה ואני כן 

 ושאני נכנסת לזה אני נשאבת לזה

למה אני עוצרת  את עצמי לאחרונה?

למה אני פוחדת לאהוב

להסחף  עם זה?

 מה כבר  יכול  לקרות?

 עברתי את  הכל

 אוף  

 לא משנה לילה טוב

נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 19/7/2014 01:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)