לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

אהוב שלי


 עוד כמה  מכתבים אשב מול המחשב ואכתוב לך  חזרת  עוד פעם לצבא  הגעגוע  לא פוסק  הוא לא פסק גם שחיבקת אותי לפני שהלכת ..

בכיתי  לך  שלא כיף לי.. שאתה שם ואני פה

 ואני חושבת עליך  הרבה יותר מאשר אתה מדמיין   לא  בא לי להעיק עליך 

 אתה  מלא במשימות בעיקר בגלל הלב  הטוב שלך    זה אחד  הדברים שאני הכי אוהבת  בך 

 יפה שלי   תחזור  כבר

 השגרה הזו של הצבא 

של המילואים 

 לא רגילה לזה

לא בתור התחלה

 אני מתפללת בשבילך

צוברת כוחות רק לך

 מתפללת  שוב להרגיש אותך  

מעלי מתחתי  מצידיי לצחוק איתך

 לבלות איתך

 להסתכל  עליך

לחשוב איתך

 אתה מתכנן  לנו  סופש    של כיף   למרות שאני צריכה ללמוד מקווה שנספיק הכל  !

   הגיע  הזמן להתחיל להתארגן לעבודה ולא דברתי על כל מה שריצתי יהיה טוב בע"ה  חיילנו שמרו על  עצמכם 

 מאמי שלי

 אהוב שלי  גם  אתה תשמור  על עצמך


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 23/7/2014 12:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)