לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועוד פרק בחיים סטודנטית?


חיי בתוך חיי המכללה עוד כמה פרקים תעברו איתי?

כינוי:  הסטודנטית ס'

בת: 33



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

שיחה עם הלב באמצע הלילה


  הלב :   ס'  כמה זמן לא הרגשת סבל של ממש?

 אני:  הרבה זמן  , למה  מה אתה מתכנן  לי בעתיד?

הלב:  סבל התאבלות  צורך בחיבוק ואין מי שיחבק.

 אני:    איפה ההיית  בחודש  האחרון למה  לא נתת  לי אותות  אזהרה.

 

שנשאבתי לתוך  עולמו   שקמתי  באמצע  הלילה  לדבר איתו כי היה לו לילה  לבן במילואים ..  היתי   ממלא  מקום  או שהייתי איתו  כי הייתי צריכה להעביר איתו סוג של מסע.

 לא מאשימה  אותו , וגם לא מאשימה את עצמי .

 בתוך  תוכנו  ידענו שזה לא מתאים ובכל זאת ניסנו.

 

 אני מרגישה  שעכשיו אני יוצאת לתקופה  טובה יותר

  התקשרו אלי   היום ממקום עבודה נדיר שבא לי לעבוד  שמה .

 צחקתי היום  כמו שחודש לא צחקתי  הצחוק המתגלגל שלי  חזר  , הרגשת הדחקה שלא הייתי  בסדר  ששחכתי   את הרגש מאחור  שהתנהלתי  בעיקר  מהראש  שהכרחתי את עצמי  לא להתאהב וצדקתי .

 

הלב: את מתחרטת  ששכבתם?

ס': מה שצריך לקרות קורה ואין לבכות על חלב  שנשפך  מקסימום עוד גבר לאוסף  .

הלב: ומה  יהיה ביום שישי  שהוא יבוא להחזיר לך תדברים?

ס': יהיה  שקט , תהיה מבוכה   אולי אפילו תיפול  דמעה.

הלב:  אבל חייב  להיות טוב נכון  את לא תשברי לא פה בבית.

ס' : חייב להיות טוב! מוכרחים להיות בשמחה 

 הלב:  אני לא מבין  אתם נפרדתם  ויצאת  יותר מחוזקת   מהקשר

ס':  אולי  זה  שקרים שאני מספרת  לי  כדי שנעבור את זה  יותר בקלות.

 

 הפעם לא יהיו פה פוסטים שאני שוכבת במיטה ובוכה   כי  זה לא יקרה 

 הפעם  יהיו פה פוסטים שמחים שמה  שצריך לקרות  קורה ונסתרות הם דרכי ה' .

 יהיה  בסדר אני אומרת  ללב  שלי יהיה  בסדר :)


נכתב על ידי הסטודנטית ס' , 7/8/2014 02:58  
הקטע משוייך לנושא החם: לכבוד ט&quot;ו באב: אהבה מיתולוגית
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mr. Heart ב-7/8/2014 10:28



25,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסטודנטית ס' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסטודנטית ס' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)